شاهرود | برگزاری دوره تربیت مدیریت رفتاری نوجوانان

نوجوانی دوره ای مهم و سرنوشت ساز در زندگی هر فرد است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ دوره دو روزه تربیت مربی مدیریت رفتاری نوجوانان و توانمندسازی خانواده با حضور ۲۵ نفر از روانشناسان و مشاورین آموزش و پرورش و مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی در شهرستان شاهرود برگزار شد.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود نوجوانی را دوره‌ای مهم و سرنوشت ساز در زندگی هر فرد دانسته و افزود: مربیان، به عنوان یک الگوی رفتاری و فرهنگی در نوجوانان می توانند تاثیر شگرف خود را تا همیشه در وجود وی پدیدار و ماندگار کنند.

جهانسیر ادامه داد: با توجه به اینکه دوره نوجوانی مرحله ای از رشد جسمانی، روحی رولنی، عاطفی و احساسی بوده و اکثر اختلالات روانشناختی ریشه در نوع تربیت در این دوران دارد لذا سازمان بهزیستی تلاش می کند با برگزاری کارگاه های تربیت مربی در توانمندسازی اجتماعی نوجوانان و تحقق توانایی بالقوه آنان نقش آفرین باشد.

در این دوره که آموزشی که تدریس آن را روانشناسان؛ منیره السادات شریعت زاده و زهرا اکبری بر عهده داشتند مباحثی چون نیازهای تحولی نوجوانی، راهکارهای حل مساله، رفتارهای پرخطر رشدی، ارتباط مثبت با نوجوانان، توانمندسازی خانواده و مدیریت مسائل خاص نوجوانی آموزش داده شد.

کد خبر 75023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد