ارزیابی اقدامات تحولی دفاتر در دستور کار شورای تحول سازمان

جلسه ارزیابی و  بررسی برنامه های تحولی دفتر توانمندسازی معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی صبح امروز در ساختمان ستاد سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، عبدالله کرم زاده رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی با اشاره به ارزیابی های منظم و دقیق برنامه های تحولی سازمان بهزیستی در جلسات شورای تحول اداری گفت:با توجه به اینکه سند تحول دولت مردمی  ابلاغ شده و لازم است که حتما نگاه تحولی را در راستای رشد، تعالی و پیشبرد اهداف سازمانی و هدف نهایی بهزیستی که خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف سازمانی است، در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود:شورای تحول اداری سازمان بهزیستی بر این اساس و با حضور ۱۱ عضو از نخبگان و کارشناسان خبره ای که مسئولیت های مختلفی در سازمان داشته اند، شکل گرفته و تا به امروز ۱۳ جلسه کارشناسی سنگین و چند ساعته را برگزار کرده است.

دبیر شورای تحول سازمان ادامه داد: پس از نشست های رئیس سازمان با مدیران و  کارشناسان دفاتر و حوزه های مختلف سازمانی و همچنین بازدیدهای استانی صورت گرفته، بیش از ۲۰۰ برنامه تحولی تدوین شد و در دستور کار جلسات شورای تحول بود که‌ در نهایت ۷۴ برنامه مصوب و در نشست سراسری مدیران ارشد ستادی و استانی ابلاغ شد. 

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: از   جلسه سیزدهم به بعد با حضور و مشارکت کارشناسان و دفاتر سازمانی، ارزیابی و سنجش اقدامات تحولی انجام شده در سال جاری و همچنین برنامه ریزی آتی برنامه های تحولی صورت می گیرد.

کد خبر 74977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =