واگذاری ۱۵۰ واحد مسکونی به مددجویان خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۰ واحد مسکونی با کمک بلاعوض بهزیستی و تسهیلات دولتی به مددجویان و جامعه هدف این نهاد واگذار شده است که تا پایان امسال به ۲۷۰ واحد می‌رسد.

حسن شرفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هزار و ۲۰۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی این استان در سامانه نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند که تاکنون ۴۵۰ نفر مشمول ساخت مسکن در این طرح شده‌اند.

وی ادامه داد: مابقی افراد هم در مراحل استعلام و بررسی وزارت راه و شهرسازی هستند گرچه همچنان اطلاع‌رسانی به منظور نام‌نویسی سایر مددجویان در این طرح ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض ساخت مسکن به جامعه مددجویی بهزیستی افزود: این مبلغ با عنایت به همکاری بنیاد مستضعفان برای خانواده‌های دارای ۲ فرزند معلول و بیشتر، در روستاها به ۱۵۰ میلیون تومان و در شهرها به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: خانه های مددجویی با متراژ ۶۵ تا ۸۵ مترمربع و به صورت ویلایی در شهرها و روستاها ساخته می‌شود.

شرفی با اشاره به همکاری بهزیستی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان در راستای ساخت مسکن برای مددجویان گفت: دفتر ساخت مسکن مجموعه بهزیستی خراسان جنوبی به صورت جدی پیگیر موضوع مسکن‌دار شدن جامعه هدف مددجویان این نهاد است.

کد خبرنگار: 2204

کد خبر: 85037371

کد خبر 74734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد