تجلیل از جانبازان و ایثارگران بهزیستی استان در روز جانباز

صبح روز ششم اسفندماه 1401 ،محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز در سالن اجتماعات شهید علیزاده از کارکنان جانباز،آزاده فرزندان شهید بهزیستی استان تقدیر و تجلیل کرد.

صبح روز ششم اسفندماه 1401 مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز مراسمی با همت سید محراب حسینیان مسئول امور اثارگران اداره کل بهزیستی استان، در سالن اجتماعات شهید علیزاده از کارکنان جانباز،آزاده  و فرزندان شهید بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد کریم آریا در مراسم تقدیر از جانبازان شاغل در بهزیستی استان ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه خصوصا ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)؛ ولادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز؛  اظهار داشت : مفتخریم که در بین همکاران خدوم ما از فرزندان شهدا، آزادگان سرافراز ،جانبازان غیور ،برادران و خواهران شهدا ، فرزندان جانبازان و از رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور دارند و به مصداق یادگاران دوران ایثاروشهادت الگوی سایر همکاران هستند .

مدیرکل بهزیستی استان ضمن شنیدن مطالبات خانواده های شاهد و ایثارگر مجموعه بهزیستی گفت: هرآنچه از امنیت ، عزت و سرافرازی امروز در ایران شاهدیم مرهون پایمردی های  این عزیزان است.


آریا گفت: خدمت به این خانواده ها در واقع احترام به همه جانفشانی هایی است که نتیجه اش پایداری، استقلال و عزت ایران در عرصه های ملی و بین المللی بوده است. در همین راستا نیز بهزیستی استان یکی از تکالیف خود را بهبود شرایط خانواده های معظم شهدا و ایثارگر میداند.

 مسئول گزینش اداره کل بهزیستی استان و از جانباز دوران دفاع مقدس به نیابت از سایر ایثارگران حاضر در این مراسم، با اهداء  لوح تقدیر به مدیرکل بهزیستی استان، گفت : اهداء لوح تقدیر از طرف جمعی از خانواده ایثارگران و شهدای اداره کل بهزیستی استان به پاس حمایت ها و توجهات مدیرکل محترم به جایگاه و مطالبات ایثارگران است.

سیداکبر وحدتی پیگیری حداکثری مطالبات ایثارگران را در زمان مدیرکل فعلی دانست و  افزود:بسیار خرسندیم که تلاش ها و قدم های خوبی از زمان حضور مدیرکل جدید برای مجموعه ایثارگران بهزیستی استان برداشته شد و بازهم با توانایی و دلسوزی که از ایشان سراغ داریم بسیار امیدواریم سایر مشکلات خصوصا  بحث مرخصی ایثارگران با پیگیری ها و حسن نیت ایشان حل شود.

در پایان این مراسم توسط مدیرکل با اهداء مبلغ 1 میلیون تومان و لوح تقدیر از جانبازان و آزادگان  این اداره کل قدردانی شد.

کد خبر 74725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد