سفر یک روزه مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به شهرستان نیشابور

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، در راستای بازدید از مراکز تحت نظارت بهزیستی استان، طی یک سفر یک روزه وارد شهرستان نیشابور شد.

دکتر مسعود فیروزی، در ابتدای این سفر در جلسه اعضای هیئت مدیره و کارکنان خانه فرزندان امام علی (ع) که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، دادستان، رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان نیشابور برگزار شده بود، حضور یافت.

در این جلسه خواجویی، رییس هیئت مدیره و مهندس پارسا، عضو هیئت مدیره خانه فرزندان امام علی (ع)، ضمن ارائه گزارشی از روند تاسیس و فعالیت این مرکز به بیان مشکلات و مطالبات جاری خود پرداختند.

سفر یک روزه مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به شهرستان نیشابور

در ادامه، ابوطالب جوان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ضمن تشکر از حضور دکتر فیروزی، همدلی و یکپارچگی در بین دستگاه های اجرایی و دادستانی و استفاده مطلوب از این ظرفیت را در پیشبرد اهداف بهزیستی حائز اهمیت ارزیابی کرده و آن را از نقاط قوت این شهرستان برشمرد و همکاری متقابل موسسات خیریه و سازمان بهزیستی را در حل مشکلات موثر دانست.

سید محمد حسینی، دادستان شهرستان نیز تعامل و ارتباط بیشتر مسئولین و مدیران مراکز تحت نظارت بهزیستی با مدیر کل استان و ریاست بهزیستی شهرستان را در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات آنها را لازم و ضروری عنوان کرد.

سفر یک روزه مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به شهرستان نیشابور

در ادامه این نشست، دکتر فیروزی، موسسات و خیرین را معین سازمان در پیشبرد اهداف جامعه هدف برشمرد و با اشاره به دستورالعمل های سازمانی، در خصوص حل مشکلات در چهار چوب قوانین و ضوابط توضیحاتی را ارائه داد و  در پایان از بخش های مختلف مرکز بازدید کرد.

بازدید از اداره بهزیستی شهر عشق آباد و منطقه میان جلگه، اورژانس اجتماعی نیشابور و پروژه ۲۸ واحدی مسکن توانجویان شهر عشق آباد از دیگر برنامه های مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این سفر یک روزه بود .

کد خبر 74638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد