۴۰۰ برنامه در مجموعه بهزیستی کشور اجرا شد

اراک - ایرنا - مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۴۰۰ برنامه از ابتدای امسال تاکنون در مجموعه بهزیستی کشور طراحی و اجرا شد.

ه گزارش خبرنگار ایرنا، سید «محمدجواد حسینی» روز سه‌شنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی در اراک، افزود: هم‌اکنون سازمان کار ویژه‌ای برای تحول در فرایند و ارایه خدمات بهتر به جامعه هدف، آغاز کرده است.

وی بیان کرد: بهزیستی با دامنه فعالیت گسترده ارایه خدمات، تنها مجموعه‌ای است که وظیفه نگهداری افراد را برعهده دارد.

مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: این سازمان در چهار محور مردم‌سازی، هوشمندسازی، شفافیت و کارآمدی تلاش ویژه دارد خدمات مطلوب به جامعه هدف خود ارایه کند.

حسینی اظهار داشت: این مجموعه از افراد دارای معلولیت تا افراد آسیب دیده اجتماعی، فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست را زیر پوشش خدمات دارد.

وی عنوان کرد: آنچه در یک سال اخیر برای کمک به بخشی از جامعه هدف در بهزیستی رقم خورده شد، قانون حمایت از معلولان است.

مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور افزود: گفتمان خدمت رسانی، دسترسی آسان و مناسب‌سازی برای این قشر مورد توجه این مجموعه حمایتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این آیین گفت: کار و ارایه خدمات به جامعه هدف در بهزیستی به سبب دامنه گسترده فعالیت‌های اجتماعی، سخت است و کارکنان این مجموعه باید افرادی دلسوز باشند.

«بهنام نظری» به وظایف بهزیستی اشاره کرد و افزود: بهزیستی در تمام آسیب‌های اجتماعی به ارایه خدمات می‌پردازد و وظایف مهمی برعهده دارد.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن، بیان کرد: مردم در این حرکت انقلابی همانند سایر فعالیت‌ها از مسئولان جلوتر بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: بر اساس نظریه تاریخ نویسان، انقلاب اسلامی ایران منحصر به فردترین انقلاب در طول تاریخ است و به پشتیبانی مردمی به حیات خود با اقتدار ادامه می‌دهد.

نظری بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی به نقطه امید همه مظلومان و ستمدیدگان تبدیل شده است.

سرپرست جدید اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی هم گفت: آموزش و آگاه سازی ۲ حلقه مفقوده‌ای هستند که با کمک نیروهای جهادی و مردم می‌توان آنها را مورد توجه قرار داد.

«محمود حسین آبادی» افزود: باید از ظرفیت جامعه و خانواده برای کمک به مقوله‌هایی که مغفول مانده، استفاده کرد.

در پایان این آیین، از زحمات «محمد زیدوند» قدردانی و «محمود حسین آبادی» به عنوان سرپرست جدید بهزیستی استان مرکزی معرفی شد.

کد خبر 74548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد