در رسانه | مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل:
مسئولی نباید مانع از خدمات‌رسانی به معلولان شود

اردبیل - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: متاسفانه عده‌ای هستند که در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه بزرگ معلولان سنگ‌اندازی کرده و مانع ایجاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان باقلاچی ظهر یکشنبه در جشنواره ورزشی نابینایان و کم بینایان اردبیل در سالن شهید آسمانی مجموعه تختی اردبیل اظهار کرد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل در کنار دیگر مجموعه‌های فرهنگی اهتمامی جدی بر ارتقای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی جامعه معلولان دارد.

وی با اشاره به اینکه در مقابل مشکلات فراروی جامعه معلولان باید همگی آستین بالا بزنیم، خاطرنشان کرد: تحقق وعده‌های داده شده برای رفع مشکلات معلولان امری مهم و ضروری است و معلول واقعی کسانی هستند که در مسیر خدمت رسانی به جامعه بزرگ معلولان سنگ اندازی کرده و مانع ایجاد می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل برگزاری چنین جشنواره‌هایی را در معرفی توانمندی‌های نابینایان و کم بینایان مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور نابینایان اردبیلی در تیم‌های مختلف ورزشی در صحنه‌های ملی و بین المللی برای ما حائز اهمیت است و همه مسئولان باید در کنار این افراد برای موفقیت معلولان تلاش کنیم.

باقلاچی با تاکید بر حمایت اداره کل ورزش و جوانان از ورزش نابینایان و کم بینایان بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان موظف به همراهی با تیم‌های ورزشی این هیئت است و در صورت عدم حمایت مالی و معنوی با خاطیان برخورد می‌کنیم.

وی از اختصاص سالن‌های ورزشی ویژه نابینایان و کم بینایان به این هیئت در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: شایسته نیست با وجود قهرمانی‌های متعدد و پی در پی این ورزشکاران از سالن مناسب و استاندارد بی بهره باشند که در این زمینه حمایت اداره کل ورزش و جوانان و سالن‌های ورزشی مورد تاکید ماست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات اشتغال و به کارگیری معلولان را یادآور شد و بیان کرد: سازمان بهزیستی باید در این زمینه به مصوبات مجلس عمل کرده و زمینه‌های رفع مشکل اشتغال معلولان را برطرف کند.

کد خبر 74414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد