در رسانه | مرکز معاینات پزشکی رانندگان در اردبیل به ساختمانی مناسب انتقال یافت

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان گفت: در اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، مرکز معاینات پزشکی تمدید گواهینامه‌های رانندگان در اردبیل، به ساختمانی مناسب‌سازی‌شده واقع در پشت بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم قهرمانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای ماده ۲ فصل دوم قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، مرکز معاینات پزشکی تمدید گواهینامه‌های رانندگان در اردبیل، به ساختمان پزشکان واقع در پشت بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال یافت.

وی افزود: ماده مزبور از قانون، کلیه وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نهادهای عمومی و انقلابی را موظف کرده است در طراحی و احداث ساختمان‌ها، اماکن عمومی، معابر و تولید وسایل خدماتی، به‌نحوی عمل کنند که امکان دسترسی و بهره‌مندی از آن‌ها برای افراد دارای معلولیت همچون سایر افراد، فراهم شود.

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان بیان کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور و طرح موضوع در جلسات کمیته تخصصی مناسب‌سازی استان اردبیل، مرکز معاینات پزشکی تمدید گواهینامه‌های رانندگان در اردبیل، به ساختمان جدید و مناسب‌سازی‌شده منتقل شد و خوشبختانه رفت‌وآمد افراد دارای معلولیت و جانبازان عزیز به این مرکز، به‌صورت محسوسی تسهیل شده است.

قهرمانی تصریح کرد: لازم است با هدف رفع موانع و تسهیل تردد جامعه هدف، اقدامات مشابه در همه شهرستان‌های استان اردبیل انجام شود.

کد خبر 74410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد