شیراز|۶۰۰ نفر از زنان و دختران ساکن محله های مختلف شهر شیراز با تکنیک‌های خودمراقبتی آشنا شدند

دکتر محسنی مدیر بهزیستی شهرستان شیراز در مراسم اختتامیه طرح آگاه سازی زنان و دختران گفت:  مهارت آموزی در هر گروه سنی یکی از راه‌های دستیابی به سلامت روان است  و برگزاری این گونه طرح ها جامعه ای سالم با افرادی آشنا به مهارت‌های فردی و اجتماعی را به ارمغان می آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شیراز:

وی در ادامه افزود: این طرح با تاکید بر خود مراقبتی زنان و دختران در  گروه سنی ۱۳ تا ۴۰ سال و با شرکت ۶۰۰ نفر از زنان و دختران در قالب ۳۰ گروه ۲۰ نفره برگزار و شرکت کنندگان با مفاهیمی چون تاب آوری، کنترل هیجان، کنترل خشم، حل مسئله و ... آشنا شدند.
  اثنی عشری معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی فارس ضمن تقدیر از کارشناسان، تسهیلگران و موسسه مجری طرح هدف از اجرای برنامه را ارتقا سلامت اجتماعی و سواد رسانه ای در جهت کاهش ریسک و آسیبهای ناشی از رفتارهای پرخطر زنان و دختران مطرح کرد.
در ادامه عالم گیر کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بهزیستی فارس با پرسش و پاسخ از افراد حاضر در جلسه میزان فراگیری آنان را ارزیابی نمود.
گفتنی است این طرح توسط دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی واحد پیشگیری بهزیستی شیراز در محله های سعدی، سهل آباد، معالی آباد، گویم و ...و با همکاری موسسه سفیران سلامت حکیم برگزار گردید.
اهدا لوح تقدیر و هدایا به ۱۵ تسهیلگر طرح پایان بخش برنامه بود.

کد خبر 74409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد