«کت چرمی»؛ فیلم برگزیده سازمان بهزیستی در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر

«کت چرمی» در آیین تجلی ملی اراده ملی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از سوی سازمان بهزیستی کشور به عنوان فیلم برتر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ جایزه سازمان بهزیستی در آیین اهدای جوایز نهادها و تشکل‌ها به برگزیدگان بخش تجلی اراده ملی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل، مدیرکل مدیریت عملکرد و کارشناس امور هنری سازمان بهزیستی کشور به  «کامران حجازی» برای «فیلم کت» چرمی اهدا شد.

احسان جعفری، سید محمد جواد حسینی، عباس حق شناس اعضای هیئت داوران بخش سازمان بهزیستی کشور بودند که در بیانیه پایانی با توجه به نگاه فیلم به حساس سازی جامعه نسبت به " افراد آسیب دیده "  و  "در معرض آسیب های اجتماعی" ، اطلاع رسانی در اهمیت مقوله  " مسولیت اجتماعی فردی"، فرهنگ سازی نسبت به " اهمیت کانون خانواده " ومعرفی " اورژانس اجتماعی " و خدماتی را که به آحاد مردم ارائه می دهد این فیلم را به عنوان فیلم برتر از نگاه سازمان بهزیستی کشور معرفی کردند.

کت چرمی به تهیه‌کنندگی کامران حجازی و کارگردانی حسین میرزامحمدی و با بازی جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، با هنرمندی پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، با معرفی سارا حاتمی و با حضور افتخاری رویا تیموریان و سیامک احصایی گروه بازیگران در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

یقینا جشنواره فیلم فجر بزرگترین رخداد سینمایی کشور است. این رویداد عرصه‌ای مناسب برای  تبادلات فرهنگی، نمایش دستاوردهای خلاقانه سینماگران مطرح و نیز تقدیر از فیلم‌های ملی  است. این جشنواره از زمان تاسیس تاکنون نقش مهمی در پیشرفت سینمای ایران ایفا کرده و هر ساله کارگردانان پیشکسوت و فیلم‌سازان جدید آثار خود را در آن به نمایش گذاشته‌اند.

سازمان بهزیستی کشور به عنوان یکی از متولیان سلامت اجتماعی پیشگام در ارائه خدمات  اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی  است که به منظور آگاهسازی و اطلاع رسانی به آحاد جامعه از جمله خانواده ها در سطح وسیع و متناسب با فرهنگ بومی و اسلامی و شرایط اجتماعی حتی در دور افتاده ترین نقاط و مناطق کم برخوردار به ارائه خدمات  می پردازد.

این سازمان بر این باور است که زبان هنر علی الخصوص فیلم و سینما به عنوان زبان مشترک بین تمام اقشار و جوامع، بهترین ابزار و اهرم کمک کننده می باشد که می تواند در ارائه خدمات و البته پیشگیری از آسیب های اجتماعی یاریگر این سازمان باشد.

هیئت داوران سازمان بهزیستی کشور در بخش تجلی اراده ملی ، با بررسی تمامی فیلم های این دوره از جشنواره، تهیه کننده فیلم ذیل را قابل تقدیر دانسته اند.

آقای " کامران حجازی "  تهیه کننده فیلم سینمایی " کت چرمی "  

به دلایل :

  * حساس سازی جامعه نسبت به " افراد آسیب دیده "  و  "در معرض آسیب های اجتماعی"  

* اطلاع رسانی در اهمیت مقوله  " مسولیت اجتماعی فردی"

 * فرهنگ سازی نسبت به " اهمیت کانون خانواده "

*معرفی " اورژانس اجتماعی " و خدماتی را که به آحاد مردم ارائه می دهد.

 هیئت داوران :   احسان جعفری سیدمحمدجواد حسینی- عباس حق شناس 

کد خبر 74186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد