۵۷۰۰ مددجوی بهزیستی خراسان رضوی شاغل شدند

مشهد-ایرنا- مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: امسال پنج هزار و ۷۵۱ مددجوی بیکار تحت پوشش استان با پرداخت تسهیلات اشتغال از محل بند ب تبصره ۱۶ بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و سهمیه استان شاغل شده اند.

مسعود فیروزی روز پنجشنبه به مناسبت دهه فجر با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا در مشهد افزود:سهم بهزیستی خراسان رضوی از این بخش اعتباری ۸۹۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است و از این مبلغ تا پایان آذر ماه ۷۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته که این تسهیلات با همکاری با ۱۶ بانک عامل پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: طی ۹ ماه گذشته از سال جاری از مجموع اعتبار تخصیصی به این سازمان، موفق به جذب ۵۱ درصد معادل ۳۶۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومان شده ایم که به چهار هزار و ۱۷۲ نفر از مددجویان و کارفرمایان در بخشهای خانگی، خرد و کارفرمایی پرداخت شد.

۵۷۰۰ مددجوی بهزیستی خراسان رضوی شاغل شدند

فیروزی افزود: تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی تسهیلگری اشتغال برای هشت هزار و ۹۷۱ نفر است که تا پایان آذر ماه امسال موفق به تحقق ۶۴ درصدی این میزان یعنی ایجاد اشتغال برای پنج هزار و ۷۵۱ نفر شده ایم.

وی اضافه کرد: این میزان اشتغال ایجاد شده برای مددجویان متقاضی تحت پوشش در سامانه ملی رصد اشتغال ثبت شده است.

۵۷۰۰ مددجوی بهزیستی خراسان رضوی شاغل شدند

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در این مدت ۸۱۸ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش واگذار شده است.

فیروزی با اشاره به این که سازمان بهزیستی از ادغام ۱۷ دستگاه با هدف خدمت به محرومان، نیازمندان و معلولان در سال ۱۳۵۷ شکل گرفت افزود: این سازمان، انجام ۶۰ وظیفه با بیش از ۱۵۰ فعالیت را بر عهده دارد و به عنوان متولی سلامت اجتماعی و افراد دارای معلولیت شناخته می‌شود.

کد خبر 73773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد