نگاه مجموعه دستگاه قضایی به مسائل بهزیستی، نگاهی انسانی، عالمانه، دلسوزانه و مسئولانه است

مدیرکل و معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی به همراه معاون دادستان مشهد از مرکز شماره ۳ موسسه گلستان علی به نام حضرت زینب(س) که مرکز نگهداری فرزندان ۳ الی ۱۷ سال دختر می‌باشد، بازدید کردند.

دکتر مسعود فیروزی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از همکاری‌های دستگاه قضایی در فعالیت‌های مختلف بهزیستی، ‌گفت: نگاه مجموعه دستگاه قضایی و به‌خصوص معاون دادستان، خانم دکتر عابدین‌زاده به مسائل و موضوعات بهزیستی، یک نگاه انسانی، عالمانه، دلسوزانه و مسؤولانه است و این نگرش برای بهزیستی بسیار کمک کننده بوده است.

وی ضمن عرض خداقوت به معاون اجتماعی و پرسنل مرکز، گفت: بیش از هزار سال پیش امام علی(ع) مطرح کردند که برای محرومین باید حقی از بیت‌المال درنظر بگیریم. کار در بهزیستی، برکاتی را در زندگی فرد ایجاد می‌کند که قابل وصف نیست. گاهی از حوادث به سلامت عبور می‌کنیم و متوجه نیستم که اینها از دعای خیر مددجویان است. این یقین قلبی من و نتیجه ۳۱ سال سابقه کاری در سازمان بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی افزود: کار در این سازمان برکاتی غیرقابل وصف را در زندگی انسان نازل می‌کند. امیدوارم دعای خیر حضرت زینب(س) که این مرکز نیز به نام ایشان مزین شده است همواره بدرقه راه دلسوزانِ این فرزندان و دختران ما که در این مرکز زندگی می‌کنند، باشد.

شایان ذکر است این سیزدهمین بازدید از مجموعه بازدیدهای مدیرکل بهزیستی استان از مراکز تابعه بود.

کد خبر 72168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد