بازدیدهای مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از مراکز نگهداری مددجویان |  بازدید یازدهم؛ مرکز نگهداری معلولین ذهنی وحدت تربت‌جام

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به ‌همراه مدیرکل ستاد اجرایی فرامین امام خمینی(ره) و مدیریت امور مجاورین آستان قدس رضوی از مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی زیر 14 سال وحدت شهرستان تربت‌جام بازدید کردند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی و هیات همراه ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این مرکز با پرسنل و توانخواهان این مرکز نیز دیدار کردند.

مسعود فیروزی در حاشیه این بازدید گفت: فراهم کردن بستر توانمندسازی و افزایش امکانات توانبخشی از جمله برنامه‌های بسیار مهم این سازمان است. ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی جامعه هدف از طریق تامین نیازهای مراقبتی، بهداشتی و درمانی انجام خواهد گرفت که در این راستا  سازمان بهزیستی نیازمند همکاری نهادهای مختلف و خیرین گرانقدر می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه خادمین محترم آستان قدس نیز برای توانخواهان این مرکز غذای متبرک حضرت درنظر گرفته‌اند، گفت:کار بهزیستی از حیث فیزیکی، کار بسیار سخت و دشواری است. در دین ما برای امانت مراتب و درجات بالایی قائل هستند که یکی از این امانات انسان است و مهم‌ترین آن در حوزه بشریت است. بنابراین مسئولیتی که در این خصوص بر امانت‌داری از انسان‌ها بر عهده بهزیستی است، مسئولیتی بسیار سنگین است که باید به‌درستی و با کیفیت انجام گیرد.

کد خبر 72045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد