سرپناه های شبانه بهزیستی خراسان رضوی پذیرای معتادین کارتن خواب و متجاهر

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از آمادگی کامل سرپناه های شبانه بهزیستی استان جهت ارایه خدمت به معتادین کارتن خواب و متجاهر خبر داد.

مسعود فیروزی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ورود موج جدید سرما به استان و تغییرات جوی، کلیه مراکز سرپناه شبانه(شلتر) بهزیستی استان برای اسکان معتادین کارتن خواب و متجاهر آماده خدمت هستند.

وی افزود: سه مرکز در شهر مشهد و یک مرکز در شهرستان سبزوار با ارایه خدماتی چون؛ توزیع صبحانه و شام، سرنگ و سایر اقلام بهداشتی، استحمام، معرفی افراد نیازمند درمان به اورژانس و مراکز درمانی و ...از ساعت ۱۶ بعدازظهر تا ۱۰ صبح روز بعد پذیرای این عزیزان می باشد. فیروزی یادآور شد: در این مراکز علاوه بر خدمات کاهش آسیب اعتیاد از جمله توزیع سرنگ، کلاس های آموزشی جهت ترغیب مراجعان به ترک اعتیاد و مراجعه اختیاری آنها به کمپ های ترک اعتیاد برگزار می شود.

شایان ذکر است آدرس مراکز سرپناه شبانه بهزیستی استان به شرح ذیل می باشد؛ سرپناه "نوده" : توس ۶۵ - بین نجف ۳۲ و ۳۴، سرپناه "راهیان به سوی سلامتی" : بلوار طبرسی- بین طبرسی ۳۰ و ۳۲، سرپناه "مرکز گذری گلشهر" : گلشهر- شفیعی ۲۵ -پلاک ۱۰۹، سرپناه "روشنایی به زندگی" : سبزوار -مصلی- ساختمان آرامستان

کد خبر 71738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد