فعالیت‌های بهزیستی تاثیرگذاری فراوانی در جامعه دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: فعالیت‌های بهزیستی تاثیرگذاری فراوانی در جامعه دارد و اگر یک روز این فعالیت تعطیل شود مشکلات عدیده‌ای گریبان‌گیر جامعه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با تقدیر از همه تلاشگران بهزیستی اظهار کرد: فعالیت‌های بهزیستی تاثیرگذاری فراوانی در جامعه دارد و اگر یک روز این فعالیت تعطیل شود مشکلات عدیده‌ای گریبان‌گیر جامعه خواهد شد.

وی با تاکید بر ارزشمند بودن فعالیت‌های بهزیستی در عرصه‌های مختلف از جمله خدماتی که به سالخوردگان، معلولان و... ارائه می‌شود، گفت: باید بررسی کنیم که این خدمات چقدر در جامعه دیده می‌شود به عنوان مثال مردم چقدر از خدماتی که به صورت شبانه‌روزی در مراکز نگهداری از معلولان ذهنی ارائه می‌شود مطلع هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان بیان کرد: در بهزیستی اتفاقاتی می‌افتاد که قابل تشبیه با هیچ فعالیتی نیست و اسم و عنوان ندارد. اینجا همه به صورت خاموش خدمت می‌کنند و در این جلسه باید از آن‌ها تقدیر شود.

وی افزود: این سازمان دستخوش حوادث نیست و ساحتش مبرای از مسائلی مانند جناح‌بازی است. اینجا هرکس بعد انسانیتش قوی باشد موفق‌تر است.

جان‌نثاری تصریح کرد: این سازمان مدیری می‌خواهد که جنبه‌های انسانی‌اش فوق‌العاده نسبت به بقیه بالاتر باشد. خدمت در این سازمان خالص‌تر است و امروز همان زمانی است که برای سرمایه اجتماعی مجموعه نظام به پشتیبانی از این افراد نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم مخاطبان و جامعه هدف این سازمان از اقشاری هستند که وظیفه حاکمیت رسیدگی به آن‌هاست. هرچه در این حوزه تلاش و هزینه شود گوشه‌ای از وظایف ادا خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه سنگر هویت ندارد و سرباز بودن هویت است، بیان کرد: امروز مدیری تکریم می‌شود که سمبل ساحت این اداره بوده است. او تا امروز سرباز این سنگر بوده و فردا سرباز دیگری در این سنگر حضور دارد اما مکان شرافت ندارد و عمل مهم است.

وی با تشکر از خدمات و زحمات ارائه شده در بهزیستی خاطرنشان کرد: امیدوارم فصل جدیدی از خدمات را در اداره کل بهزیستی استان اصفهان شاهد باشیم.

کد خبر 71476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد