دعوت بهزیستی خراسان رضوی از اصحاب رسانه جهت شرکت در تورخبری مراکز تابعه بهزیستی استان

دومین تور خبری بهزیستی خراسان رضوی با هدف معرفی فعالیت ها و خدمات مراکز تابعه بهزیستی استان دوشنبه ۱۲ دی ماه برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: تعدد مراکز و فعالیت های بهزیستی در حوزه های مختلف باعث شده است که بخش زیادی از خدمات توانبخشی و مراقبتی، حمایتی و توانمندسازی، پیشگیری و اجتماعی و ...برای مردم و حتی گروه های هدف ناشناخته و یا کمتر شناخته باشد.

مجید اسلامی افزود: برگزاری نشست ها و تورهای خبری در راستای ارتقای شناخت و آگاهی اصحاب رسانه و متعاقب آن تهیه محتواهای رسانه ای مرتبط با فعالیت های بهزیستی هدف گذاری و اجرا می شود.

وی ادامه داد: به همین منظور دومین تور خبری بهزیستی استان دوشنبه ۱۲ دی ماه در سه مرکز؛ موسسه نگهداری معلولین ذهنی بی سرپرست شکوه مهر، مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب حسن آباد (اردوگاه معتادین متجاهر)، مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی برگزار خواهدشد.

اسلامی تاکید کرد: در مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب حسن آباد، علاوه بر تور خبری، نشستی با حضور مدیرکل، معاون و کارشناسان دفتر پیشگیری از اعتیاد معاونت پیشگیری بهزیستی استان، نماینده دادستانی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز حضور خواهند داشت تا از نزدیک پاسخگوی سئوالات اصحاب رسانه در خصوص سامان دهی معتادان متجاهر باشند.

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی  ضمن دعوت از کلیه خبرنگاران و مدیران رسانه افزود: این برنامه از طریق گروه آفیش استان به اطلاع فعالان عرصه رسانه رسیده است و تا کنون بیش از ۳۰ رسانه جهت شرکت در آن اعلام آمادگی کرده اند.

اسلامی اظهار امیدواری کرد که برگزاری این برنامه ضمن شفاف سازی خدمات بهزیستی، به بسیج کلیه نیروهای اجتماعی، افزایش مطالبه گری و متعاقب آن تحقق اهداف سازمان های همکار در مبارزه با آسیب های اجتماعی منجر شود.

کد خبر 71247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد