پژوهشگران برتر ستاد بهزیستی کشور معرفی شدند

معاون آموزش،پژوهش و ساختارهای سازمانی بهزیستی کشور در خصوص فرهنگ سازی و نهادینه کردن امر دانش و پژوهش و حرکت بهزیستی به سمت و سوی سازمان دانشی،توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ابراهیم محمد لو معاون آموزش،پژوهش و ساختارهای سازمانی بهزیستی گفت:به منظور فرهنگ سازی و ارج نهادن به فعالیتهای دانشی کارکنان سازمان بهزیستی کشور؛ برنامه شناسایی، تجلیل و بهره مندی از دانش کارکنان در "کمیته تخصصی پژوهش" مطرح شد در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در مرحله بعد نمایندگان دانشی سازمان بهزیستی از حوزه های مختلف ستادی و همچنین ۲۸ نفر در سطح استانها با سه شاخص فعالیت در حوزه کتاب، مقاله و ایده و پیشنهاد معرفی شدند و در هفته های آتی طی مراسمی از منتخبین تجلیل می شود.

محمد لو گفت:در نظر است تا از دانش مشهود و نامشهود تمامی کارکنان  به ویژه  افراد معرفی شده در حل نظام مسائل سازمان بهره برداری شود تا بتوانیم به سمت سازمان دانشی حرکت کنیم که در دوره های آتی این امر با شاخصها و دستور العمل مبسوط با اهداف کلان پیگیری و اجرا خواهد شد.

دکتر فرید براتی سده،دکتر رویا حبیبی،دکتر رضا رزاقی،دکتر شهلا رشیدی،دکتر آیدا عقیلی،مهندس علیرضا جهانشاه لو و کاوه کهن به عنوان پژوهشگران برتر ستاد بهزیستی کشور معرفی شدند.

کد خبر 71178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =