نقش بهزیستی در توسعه رفاه اجتماعی پررنگ شود/ پیشگیری از آسیب، اولویت سیاست‌گذاری‌ها باشد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نقش ارزشمند سازمان بهزیستی در توسعه رفاه اجتماعی و کاهش آسیب‌ها در کشور پررنگ شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» صبح امروز، پنج‌شنبه اول دی‌ماه در نشست شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور که جمعی از معاونین و مدیران ستادی وزارت رفاه نیز حضور داشتند، اظهار داشت: حضور در جایگاه خدمت به مردم نعمت و لطفی بزرگ از جانب خداوند است.

وی با تأکید بر نقش ارزشمند بهزیستی در خدمت به خانواده‌های آسیب‌دیده و دارای معلولیت، افزود: این فرصت را باید غنیمت دانست و از آن برای توسعه رفاه اجتماعی در جامعه بهره‌مند شد.

مرتضوی با تقدیر از اقدامات و ابتکارات مدیران و کارکنان بهزیستی، گفت: اهتمام ویژه‌ای از سوی دولتمردان و شخص آیت‌الله رئیسی برای خدمت به اقشار آسیب‌دیده جامعه وجود دارد.

وزیر تعاون، کار ‌و رفاه اجتماعی اظهار داشت: نقش بهزیستی در توسعه رفاه اجتماعی کشور باید بیش از پیش پررنگ شود.

وی به اهمیت توسعه اقدامات پیشگیرانه در حوزه‌های اقدام و خدمات سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: کاهش جمعیت معلولین، کاهش آسیب‌های اجتماعی و گسترش سلامت همگانی باید با اقدامات فرهنگی و تولید محتوای خلاقانه و اثربخش دنبال شود.

مرتضوی همراهی و مشارکت مردمی را یکی از ارکان توسعه رفاه اجتماعی نام برد و بیان کرد: ابزار گسترش مشارکت و جلب حمایت مادی و معنوی خیرین داخل و خارج از کشور در این سازمان فراهم است.

وی تشکیل گروه‌های حل مسئله را در وزارتخانه مهم عنوان کرد و گفت: حوزه مسائل سازمان بهزیستی و تلاش برای کاهش مشکلات موجود این مجموعه یکی از اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

وزیر کار به معیشت کارکنان سازمان بهزیستی نیز اشاره کرد و افزود: در عادلانه‌سازی نظام پرداخت حقوق و دستمزد توجه ویژه‌ای به بهزیستی خواهیم داشت.

کد خبر 70763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد