البرز | خیران یاریگر نیازمندان در یلدای مهربانی بهزیستی باشند

رئیس بهزیستی شهرستان البرز گفت: در آستانه‌ی فرا رسیدن طولانی‌ترین شب سال، پویش یلدای مهربانی برگزار می‌شود.

شیرین فرازمند رئیس بهزیستی شهرستان البرز گفت: در آستانه‌ی فرا رسیدن طولانی‌ترین شب سال، پویش یلدای مهربانی با هدف تامین معیشت و نیازمندی‌های افرادتحت پوشش بهزیستی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

فرازمند اظهار کرد: این پویش به منظور حمایت از افراد نیازمند تحت پوشش این شهرستان برگزار می‌شود و مردم نوع‌دوست و خیر می‌توانند با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود اعم از میوه، شیرینی، لباس گرم و اهداء بخاری به افراد نیازمند، در شادی‌های شب یلدا سهیم باشند.

وی تاکید کرد: یاری خیرین البرزی به مراکز بهزیستی ومددجویان این نهاد در سال گذشته توانسته در امر تامین معیشت، حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار و تامین هزینه‌های درمان و مسکن راه گشا باشد.

رئیس بهزیستی شهرستان ضمن دعوت از کارکنان دولت جهت پیوستن به طرح شکرانه‌ی سلامت، گفت: در طرح شکرانه سلامت، مبلغ مشخصی ازحقوق کارکنان دولت با رضایت آنان و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان کسر و به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان به منظورکمک به مددجویان تحت پوشش واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح حامی نیز یکی از طرح‌های موفق بهزیستی برای حمایت از کودکان نیازمند است، خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند جهت حمایت از این کودکان به اداره بهزیستی شهرستان مراجعه کنند و با توجه به خواست خود با تعیین مبلغ ماهیانه موجب ادامه تحصیل و بهبود زندگی کودکان شوند.

فرازمند یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره شبا:IR۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ و شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.

کد خبر 70539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد