بازگرداندن تنها ساحل مناسب‌سازی ویژه افراد دارای معلولیت

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از بازگرداندن حریم ۶۰ متری دریا و ایجاد موانع طبیعی و جابجایی حوضچه آرامش در ساحل اردوگاه شهید عظیمی بابلسر در راستای حفظ امنیت و سلامت معلولان و گروه‌های تحت پوشش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علیرضا انجلاسی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان این مطلب، ادامه داد: پس از پیگیری‌های صورت پذیرفته و جلسه رئیس سازمان بهزیستی کشور با استاندار مازندران مبنی بر ضرورت حفظ امنیت و سلامت معلولان و جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی در استفاده از ساحل مجتمع آموزشی فرهنگی شهید عظیمی بابلسر، سرانجام با دستور استاندار مازندران عملیات ایجاد موانع طبیعی و آماده‌سازی حوضچه آرامش در اردوگاه مذکور آغاز شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور، تصریح کرد: در طی سال پیوسته گروه‌های مختلف افراد دارای معلولیت‌های جسمی_حرکتی، ذهنی، بینایی و شنوایی سراسر کشور در قالب جشنواره‌های ورزشی، فرهنگی و اردوهای فوق برنامه از امکانات مجتمع بابلسر استفاده می‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: ساحل مجتمع رهنگی و ورزشی شهید عظیمی بابلسر پیش از این به عنوان ساحل مناسب‌سازی‌شده برای افراد دارای معلولیت، مورد استفاده این افراد قرار می‌گرفت که مجدداً با انجام اصلاحات لازم و ایجاد موانع طبیعی به عنوان ساحلی امن قابل استفاده خواهد شد.

کد خبر 70494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =