پیام دکترعلیرضاوحید زاده  مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

دکتر علیرضا وحید زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در پیامی روز جهانی افراد دارای معلولیت را گرامی داشت ، در بخشهایی از این پیام آمده است :

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان معلولیت باوجود ایجاد محدویت ، هرگز نتوانسته مانع بروز توانمندی ، خلاقیت ، ایستادگی ، شور و شعور و شیدایی و عزت نفس در افراد دارای معلولیت گردد.

این عزیزان بارها و بارها با درخشش خود در میادین  مختلف علمی ، فرهنگی ،هنری و ورزشی به همگان ثابت کردند تنها خواستن است که پیشرفت را معنا و تفسیر می کند و با صبر و بردباری ، تمرین و ممارست و تکیه بر داشته ها و عنایت باریتعالی ، میتوان بر قله های افتخار ایستاد و آیینه ای تمام نما از اقتدار ، قدرت و ایمان را به نمایش گذاشت .

۱۲ آذر که به نام روز جهانی افراد دارای معلولیت تعیین شده ، روز پاسداشت ارزش های انسانی ، بدون توجه به محدویت های جسمانی است . چرا که خداوند انسان ها را بر اساس ایمان و ذات پاک انسانی ، شان خواهد سنجید.

روز جهانی افراد دارای معلولیت  ، فرصتی مغتنم است  ، تا همه با هم بکوشیم ، افکار و اذهان عمومی را جهت باور هر چه بیشتر این عزیزان سوق دهیم و در زمینه تحقق هر چه بیشتر" قانون حمایت از حقوق معلولان" بکوشیم .

اینجانب به نیابت از کلیه همکارانم روز جهانی معلولین را به تمامی افراد دارای معلولیت تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون این عزیزان را در سایه زعامت مقام عظمای ولایت (مد)برای همه آنان خواهانم

علیرضا وحید زاده

مدیر کل

کد خبر 69205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد