دیدار تولیت آستان قدس رضوی با دختران مرکز شکوه مهر مشهد

تولیت آستان قدس رضوی با حضور در مرکز خیریه شکوه مهر با دختران تحت پوشش بهزیستی که در این مرکز زندگی میکنند، دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، خطاب به دختران تحت پوشش، اظهار کرد: اگر تقدیر بر این است که پدر و مادرتان را از دست داده‌اید، باید یادمان باشد که خدا هست و هرگز محبتش را از ما دریغ نمی‌کند.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به اهمیت ایمان به مهر پروردگار اشاره و اظهار کرد: خداوند مخلوقات خود را دوست دارد و اگر دوست نداشت آنان را خلق نمی‌کرد، پس نفس اینکه در این دنیا هستیم این است که پروردگار، ما را دوست دارد و ما هم باید همانگونه که خدا ما را دوست دارد او را دوست بداریم.  

سختی های زندگی می‌تواند برای انسان یک نعمت باشد 

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به مواجهه انسان با برخی گرفتاری‌ها در زندگی دنیوی، ادامه داد: دلیل اصلی همه گرفتاری‌های ما انسان‌ها این است که از خدا غافل هستیم و حضورش را در زندگی نمی‌بینیم، در حالی که اگر این باور را داشته باشیم، پشت سر گذاشتن بسیاری از گرفتاری‌ها نیز برایمان آسان خواهد شد.

وی، افزود: گاهی با سختی‌هایی در زندگی مواجه می‌شویم که بر خلاف آنچه در ظاهرش مشاهده می‌کنیم، باعث می شود انسان روح لطیفی پیدا کند و نگاه والاتری به زندگی داشته باشد، بیماری، سختی ها و مشکلات موجب می شود انسان قدر سلامتی و آرامش خود را بیشتر بداند و اگر این نگاه را داشته باشیم، بیماری به عنوان بدبختی دیده نمی‌شود، بلکه حتی می‌تواند یک نعمت باشد و به رشد انسان منجر شود.  

باید اعتمادمان به خدا بیشتر شود

تولیت آستان قدس رضوی، ادامه داد: باید همه توجهات و اعتمادمان به خدا باشد و این مرتبه از ایمان، بسیار با ارزش است، گاهی خدا انسان را در سختی ها قرار می‌دهد زیرا او را دوست دارد، ما نیز اگر می‌خواهیم به موفقیت دست یابیم باید سختی‌ها و مشکلات بسیاری را متحمل شویم و اعتمادمان به خدا بیشتر شود.

حجت‌الاسلام مروی، ادامه داد: بنده شایسته خدا، از هر فرصتی برای رسیدن به کمال استفاده می‌کند و در نقطه مقابل نیز، شیطان همواره به دنبال این است که ارتباط ما را با خدا قطع کند، از همین رو باید همواره حواسمان جمع باشد ارتباطمان با خدا را قطع نکنیم.  

رسیدن به آینده روشن با تلاش و تحصیل

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به نوجوانان حاضر در این خانه، گفت: دل شما جوانان و نوجوانان شفاف است باید ارتباطتان با خدا را نزدیک کنید و او را فراموش نکنید، در مشکلات خدا را ببینید تا آثار و برکات این روحیه را در زندگی مشاهده کنید.  

تولیت آستان قدس رضوی، ادامه داد: تلاش و تحصیل، زمینه رشد شما جوانان را فراهم می‌کند و مطمئن باشید اگر همین راه را در پیش بگیرید، آینده روشنی در انتظار شماست.  

یادآوری می‌شود؛ در این دیدار تعدادی هدایای متبرک رضوی به دختران خانه شکوه مهر اهدا شد.

کد خبر 67806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد