نجف‌آباد| تعامل بیشتر این دو نهاد با هدف ساماندهی معتادان متجاهر

 نشست مشترک اداره بهزیستی و نیروی انتظامی، با هدف رسیدگی به مشکلات جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر با حضور رئیس اداره بهزیستی، فرماندهی نیروی انتظامی و معاونین، کلیه روسای کلانتری‌ها و نمایندگان مراکز اقامتی درمان اعتیاد در محل سالن جلسات فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نجف‌آباد؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان گفت: بهزیستی متولی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نیروی انتظامی، حافظ نظم و امنیت جامعه است و تعامل سازنده این دو نهاد باهم ثمربخش خواهد بود.

علیرضا قناعت‌کار افزود: به هر میزان که بهزیستی در زمینه پیشگیری موثر عمل نماید، نیروی انتظامی نیز در وظایف خود موفق‌تر خواهد بود که این مهم، تعامل هر چه بیشتر و سازنده‌تر این دو ارگان را می‌طلبد.

وی زمینه‌های همکاری بهزیستی و نیروی انتظامی را زیاد دانست و افزود: با توجه به وظایف حوزه معاونت پیشگیری در زمینه اعتیاد و اورژانس اجتماعی در حمایت از افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیدگان اجتماعی و فعالیت‌هایی که پلیس در حوزه پیشگیری و امنیت اخلاقی و اجتماعی انجام می‌دهد، لزوم همکاری بهزیستی و نیروی انتظامی بیش از پیش احساس می‌شود، لذا در همین رابطه در خصوص مشکلات مربوط به پذیرش معتادان متجاهر و موارد مربوط به اورژانس اجتماعی سخن  به میان آورد.

سرهنگ میثم گوهری، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نجف‌آباد در ادامه گفت: با مشارکت و همیاری اداره بهزیستی شهرستان، درصدد هستیم علاوه بر رفع موانع و مشکلات حاضر، با توجه به دستورالعمل‌های موجود، در خصوص معتادان متجاهری که در سطح شهرستان هستند و برای سلامت اجتماعی سایر افراد جامعه مخاطراتی دارند، پس از هماهنگی لازم با مقام قضائی، پیگیری و اقدام لازم به منظور ساماندهی این افراد و صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه بر لزوم ایجاد و راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، در ادامه جلسه کارشناس دفتر سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان و سایر اعضا حاضر در جلسه، مطالبی را در خصوص مشکلات و موانعی که باعث ایجاد مشکل در روند امنیت جامعه بیان کردند.

تعامل بیشتر این دو نهاد با هدف ساماندهی معتادان متجاهر

تعامل بیشتر این دو نهاد با هدف ساماندهی معتادان متجاهر

تعامل بیشتر این دو نهاد با هدف ساماندهی معتادان متجاهر

تعامل بیشتر این دو نهاد با هدف ساماندهی معتادان متجاهر

کد خبر 67345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد