برگزاری کارگاه آموزشی تربیت تسهیلگران طرح همیار مادر وکودک

کارگاه آموزش تربیت تسهیلگران (tot) طرح توانمند سازی خانواده محور – همیار مادر وکودک با حضور ۳۰ نفراز تسهیلگران شهرستانهای استان در مرکز آموزش های تخصصی بهزیستی استان توسط مدرس کشوری طرح، برگزارگردید.

پروین معاون پیشگیری بهزیستی استان در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزش تسهیلگران گفت:  آمادگی ما در برابر فرزند آوری، ترمیم دلبستگی نا ایمن و مهارتهای او در ایجاد یک رابطه ایمن با کودکی در اولویت طرحهای پیشگیری است و سازمان بهزیستی بر این افدام به اجرای طرح همیار مادر وکودک در جهت آموزش و توانمندسازی مادران باردار نموده است تا بتواند با تغییر و بهبود در لایه های زیرین موثر در رابطه والد -کودک قدمی محکم و موثردر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بردارد.

معاون پیشگیری بهزیستی استان اضافه کرد:  این طرح با هدف نهایی ارتقاء تحول بهینه روابط مادر وکودک و کاهش آسیبهای اجتماعی در آینده به واسطه تسهیل تشکیل دلبستگی ایمن در کودکان و بهبود روابط مادر وکودک طراحی شده است.

شایان توجه می باشد: طرح  همیار مادر و کودک در سال جاری در تمامی شهرستانهای استان اجرا خواهد گردید و سعی بر آن است که ضریب نفوذ افراد بهره مند از مزایای طرح افزایش یابد.

کد خبر 67137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد