«چند خاکریز آنطرف‌تر»؛ برگزیده جشنواره فیلم کوتاه دفاع مقدس شد

فیلم کوتاه «چند خاکریز آنطرف‌تر» به‌ نویسندگی و کارگردانی خسرو کریمی با مشارکت سازمان بهزیستی کشور به نخستین دوره هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح راه یافت و برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، فیلم کوتاه «چند خاکریز آنطرف‌تر» به‌ نویسندگی و کارگردانی خسرو کریمی در نخستین دوره هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور «سعید بابایی» مدیرکل دفتر کودکان و نوجوان و «احسان جعفری» مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور و جمعی از هنرمندان اکران شد.

«سعید بابایی» مدیرکل دفتر کودکان و نوجوان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های بهزیستی حمایت از کودکان و نوجوانانی که از خانواده جدا شدند، گفت: در شرایط سال‌های دفاع مقدس و نیاز جامعه به دفاع آحاد جامعه از کشور بیش از ۸۰ نفر از فرزندان تحت پوشش حضور پیدا کردند و تعدادی به شهادت رسیدند.

مدیرکل دفتر کودکان و نوجوان سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: فیلم کوتاه «چند خاکریز آنطرف‌تر» روایتگری یکی از مادریاران بوده است که اکنون به عنوان اثر هنری تبدیل شده است.

وی بر سرمایه‌گذاری و پرداختن به موضوع حماسه‌آفرینی ۸۰ فرزند شهید بهزیستی دریادل در روزگار سرنوشت‌ساز دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: شهدای بهزیستی مظلوم‌تر از مظلوم هستند؛ چراکه برای بسیاری از شهداء یادواره‌ها و گردهمایی‌های بزرگی برگزار شده است. این فرزندان علی‌رغم مشکلات زندگی خود برای کیان کشور در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند.

این مقام مسئول در پایان از از هنرمندان و داوطلبان هنری برای حضور در خانه‌های نگهداری و استعدادیابی هنری فرزندان تحت پوشش دعوت به عمل آورد.

در ادامه این مراسم «خسرو کریمی» کارگردان و تهیه‌کننده فیلم کوتاه «چند خاکریز آنطرف‌تر» با بیان اینکه ساخت این اثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان غنی‌ترین گنجینه ‌فرهنگ اسلامی بوده است، اذعان کرد: از خودگذشتگی‌های شهداء و ایثارگران بهزیستی در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین بالاخص خانواده بزرگ بهزیستی همواره باقی و بالنده خواهد ماند.

یادآوری می‌شود؛ در فیلم کوتاه «چند خاکریز آنطرف‌تر» یوسف مرادیان، عباس محبوب، محمدعلی دستی، محمدباقر صفانور، سجاد پاکزاد، شقایق دلشاد، مرحوم ابوالفضل شاه‌کرم و مانی رحمانی ایفای نقش کردند.

کد خبر 67075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =