کرم‌زاده، سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی شد

علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی،«عبداله کرم زاده » را به عنوان "سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی" منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل متن حکم به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای  عبداله کرم زاده

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی ،به موجب این حکم به عنوان"سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی" منصوب می شوید.

با توجه به اهمیت تکنولوژی های مبتنی بر شبکه در توسعه سازمانی و اصلاح ساختارهای موجود، گسترش آموزش‌های مهارتی و کاربردی کارکنان به عنوان منابع کلیدی سازمان، انتظار دارم با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی تمام توان خویش را جهت تحقق اهداف متعالی سازمان با اولویت موارد ذیل به کار بندید:

۱.بازمهندسی وظایف و مأموریت‌های سازمانی و اصلاح ساختارتشکیلاتی، سازماندهی تصدی‌گری و چاپک‌سازی سازمان و برقراری نظام مطلوب ساختاری در ستاد و استان‌ها.

۲.نظارت بر استقرار نظام مدیریت کیفیت و بهره‌وری، توسعه و ترویج فرهنگ استفاده بهینه و موثر منابع در جهت افزایش دقت، سرعت، کاهش هزینه‌ها و افزایش قابلیت سیستم در ارائه خدمات گسترده، سریع و مطمئن به آحاد جامعه هدف.

۳.ساماندهی، یکسان‌سازی و پردازش اطلاعات و ارائه نتایج آماری و ایجاد پایگاه‌های مناسب، نظارت و پایش طرح‌ها و پروژه‌های جاری بر اساس استراتژی‌های کلان سازمان.

۴.نیاز سنجی آموزشی کارکنان و مدیران سازمان و طراحی برنامه‌های آموزشی مبتنی بر آن.

۵.طراحی، توسعه و به روز رسانی زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات و تنظیم خط مشی‌های لازم در زمینه‌های سخت افزار، نرم افزار، داده و شبکه‌های رایانه‌ای جهت ایجاد نظام‌های مطلوب فن‌آوری اطلاعات منطبق با سیاست‌های امنیت و حفاظت از اطلاعات.

۶.نظارت بر تجهیز، پشتیبانی، نگهداری، خرید، نصب و  استفاده بهینه از سیستم‌های سخت افزار، نرم افزار و شبکه‌ای براساس راهبردهای سازمان.

    توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می‌نمایم.

                                                                                                                                               علی محمـد قادری

                                                                                                                                             معاون وزیر و رئیس سازمان

کد خبر 67055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =