تلاش‌ناشنوایان و کم‌شنوایان در کارگاه پژواک ستودنی است

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به همراه اعضای شورای معاونین از نمایشگاه مرکز دستاوردهای معلولین ناشنوا و کم شنوا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ولی‌اله نصر در مراسم افتتاح نمایشگاهی که به مناسبت هفته ناشنوایان و کم شنوایان برپا شده بود، از دستاوردها و توانمندی‌های این مجموعه بازدید و از تلاش مسئولان و مربیان در جهت برگزاری این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ضمن تشکر از مرضیه جلال زاده مدیر کارگاه تولیدی حمایتی ناشنوایان و کم‌شنوایان پژواک گفت: تلاش‌های شبانه روزی و دلسوزانه ایشان در راستای اشتغال‌زایی و توسعه اشتغال قابل تقدیر و همانند چراغ راهی کانون کسب و کار را  روشن نگه داشته است.

مرضیه جلال زاده گفت: هنرجویان ناشنوا وکم شنوا در این مرکز با  خلاقیت ویژه در جهت دوخت وتولید لباس وسفارش‌های مخصوص از توانمندی‌های خود نهایت تلاش را در جهت کیفیت کار انجام می‌دهند.

وی با اشاره به دوخت لباس‌های سفارشی وقیمت آنها در بازار گفت: کیفت کار و رضایت مشتری‌ها وهمچنین قیمت مناسب، مهمترین اساس فعالیت هنرجویان این مجموعه است که خوشبختانه تا بحال رضایت بخش بوده است.

در حاشیه این بازدید، مدیر کل بهزیستی اصفهان در راستای برگزاری هر چه بهتر فعالیت‌های آتی و حل  مشکلات‌شان، چگونگی فعالیت تولید کنندگان و هنرمندان ناشنوا وکم شنوا و نحوه تهیه و بازاریابی محصولات وهمچنین چگونگی عرضه و فروش بهتر وبیشتر با آنها به گفت گو پرداخت.

کد خبر 66736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد