پرداخت بیش از ۱۸۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به جامعه هدف بهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به افراد جامعه هدف از محل تبصره ۱۸ تسهیلات در سطح استان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی، مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه در قانون بودجه سال گذشته از محل بند الف تبصره ۱۸ تسهیلات یارانه برای تسهیلگران اشتغال جامعه هدف بهزیستی تخصیص یافته است گفت:  با ایجاد زمینه اشتغال و توانمند سازی اقتصادی خانواده های تحت پوشش میزان درآمدهای مالی این عزیزان ارتقاء می یابد.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال برای بهزیستی استان تخصیص یافته است.

رضایی ادامه داد: با همکاری بهزیستی و بنیاد برکت به منظور آماده سازی شغلی، اولویت سنجی با ایجاد اشتغال پایدار، نسبت به شناسایی افراد واجد شرایط وکمک به ارتقاء مهارت آموزی افراد در زمینه های کسب و کار، امکان برخورداری از محل اعتبارات تبصره ۱۸ به مبلغ ۱۸۶ میلیارد ریال فراهم گردید.

وی اظهار امیدواری کرد: با جذب بیش از ۱۲۰ درصد اعتبارات تخصیصی از محل تبصره ۱۸ برای تعداد ۱۲۹ نفر از خانواده های تحت پوشش تسهیلگری اشتغال فراهم گردیده و این عزیزان از استقلال اقتصادی لازم برخوردار خواهند شد.

کد خبر 66687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد