آغاز پویش «مشق مهربانی» در راستای تامین و تهیه نوشت‌افزار برای بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز

معاون مشارکت‌های مردمی، توانمندسازی و موسسات غیردولتی و امور مجلس بهزیستی کشور از آغاز پویش «مشق مهربانی» در راستای تامین و تهیه نوشت‌افزار برای بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «امیرحسین عرب‌زاده» معاون مشارکت‌های مردمی، توانمندسازی و موسسات غیردولتی و امور مجلس بهزیستی کشور از آغاز پویش «مشق مهربانی» در راستای تامین و تهیه نوشت‌افزار دانش‌آموزان تحت پوشش خبر داد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس مشارکت‌های مردمی خرد و کلان برای تأمین مایحتاج تحصیلی فرزندان تحت پوشش بهزیستی اعم از نوشت‌افزار، البسه، کیف و کفش از طریق این پویش جمع‌آوری می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی، توانمندسازی و موسسات غیردولتی و امور مجلس بهزیستی کشور، ادامه داد: پیش از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ به منظور بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت آحاد مردم، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی پویش «مشق مهربانی» با شعار #مهر_پایان_ندارد، از ۱ لغایت ۲۰ شهریورماه برگزار می‌شود.

وی، ادامه داد: مبالغ جمع‌آوری شده پس از اتمام پویش به تهیه و توزیع ملزومات مورد نیاز برای بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش تخصیص می‌یابد؛ همچنین ملزومات تحصیلی با رعایت رویکردهای دینی و بومی و درنظر گرفتن مقاطع تحصیلی و جنسیت دانش‌آموزان تهیه و توزیع می‌شود.

عرب‌زاده، در پایان یادآور شد: خیران و نیکوکاران با پیوستن به این پویش می‌توانند از روش‌های مختلفی همچون استفاده از کد دستوری #۹*۷*۷۳۳*، #۵*۵*۷۴۱*، شماره کارت ۴۱۰۱۰۳۴۵۴۱۹۰۱۹۰۵ و درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir کمک‌های خود را واریز کنند؛ همچنین گزینه «سازمان بهزیستی کشور» در اپلیکیشن‌های سکه، آپ، همراه کارت، ستاره یک، پی‌پاد، پاس و ۷۲۴ نیز به همین منظور فعال شده است.

کد خبر 64146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =