آزادشهر| بازدید میدانی نماینده دادستان کشور از مراکز تحت پوشش

در راستای بازدید های نماینده دادستانی کشور از مراکز بهزیستی از کمپ معتادین شهرستان بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ مهرانگیز دادیار دیوان عالی کشور و نماینده دادستان کل کشور بهمراه سیاری معاون دادستان مرکز استان از مرکز اقامتی درمانی ترک اعتیاد رو به فردا آزادشهر با حضور سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بازدید میدانی کردند. 

نماینده دادستان کل کشور در حاشیه این بازدید در جمع بیماران تحت درمان اعتیاد گفت:  ارزش های انسانی وسیله ایی برای مدیریت روابط انسانی و نیل به رسیدن اهداف و شناخت رسالت یک  زندگی سالم است که ریشه در فرهنگ عمیق ایرانی اسلامی دارد.

وی افزود: ارزش های والای انسانی ، فضیلت ها و قابلیت هایی هستند که به ما کمک می کند در تعامل با جامعه و هم نوع، رفتار صحیح و قابل تمجید داشته باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: درمان مهمترین و ابتدای مسیر برگشت به هویت اصلی و واقعی زندگی شما عزیزان است و پس از آن بایستی به کمک خیرین و سایر نهاد ها و دستگاه ها زمینه اشتغال پایدار فراهم گردد.

وی تامین معیشت را مهمترین عامل پیشگیری از ابتلا به عارضه های اجتماعی دانستند.

در ادامه ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز درمانی و بررسی آن، ضمن تقدیر از سرپرست اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر عنوان کرد: نظارت های دقیق و آگاهی کامل رضایتمندی مردم و جامعه هدف شما را بهمراه خواهد داشت.

سیده زهرا حسینی سرپرست اداره بهزیستی آزادشهر نیز ضمن قدردانی از حضور شایسته نماینده محترم داداستانی کل کشور و همراهان گفت: بازدیدها و بررسی نحوه عملکرد و اجرا در حوزه اعتیاد و سایر مراکز مشابه نوید بخش بوده  و حضور مسئولان قضائی کشور را در شهرستان آزادشهر پر اهمیت دانست. 

گفتنی است در این بازدید آقایان خشک دامن دادستان شهرستان، سرهنگ بای رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حضور داشتند.

کد خبر 63788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد