«پرویز یزدانی»سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان البرز شد

در جلسه شورای اداری بهزیستی استان البرز ،طی حکمی از سوی «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز، «پرویز یزدانی» به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی منصوب شد و از زحمات مجید باقری نوری معاون سابق پشتیبانی تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ طی حکمی از سوی مدیرکل بهزیستی استان «پرویز یزدانی» به سمت سرپرست  معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان البرز منصوب شد.

در متن این حکم آمده است :
برادرارجمند جناب آقای پرویز یزدانی
نظر به تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان (سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان البرز)منصوب می گردید.

با عنایت به لزوم طراحی و تدوین استراتژی های توسعه سازمانی با نگرش جامع و راهبردی مبتنی بر برنامه های تحولی، بهبود فرایند ها، افزایش اثربخشی و توجه ویژه به کارکنان کارآمد و دانش محور در راستای تقویت جایگاه سازمان، انتظار می رود با روحیه جهادی و تلاش مستمر تمام سعی، توان تلاش و سوا بق اجرایی خود را در راستای تقویت بستر اداری –مالی و ارتقاء عمومی خدمات در استان با اولویت موارد زیر بکار گیرید.
۱ . برنامه ریزی و نظارت بر امور مدیریت منابع انسانی  ، اداری – مالی، رفاهی و استخدامی
۲.توجه ویژه در بهبود عملیات بودجه ریزی، حسابداری مالی و ذیحسابی و تلاش در جهت تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی با رعایت مقررات، ضوابط و دستورالعملهای مربوطه
۳. اصلاح و تقویت سیستم های خرید و انبارداری
۴. اصلاح و تقویت جذب و هزینه کرد اعتبارات عمرانی، تملک دارایی با رعایت مقررات مالی – محاسباتی
۵.پی گیری جذب اعتبارات ملی و توجه ویژه به پرداخت به موقع مستمری ها، یارانه ها و پرداخت های مددجویی
۶. پیگیری امور ثبتی املاک و اخذ اسناد مالکیت املاک فاقد سند و رفع تصرف املاک تحت تصرف
۷. افزایش بهره وری سازمانی، توجه ویژه به کاهش هزینه ها از طریق تکنیک های مهندسی ارزش، صرفه جویی در مصرف حاملهای انرژی و تقویت امور رفاهی پرسنل
۸. پاسخگویی در مورد دعاوی مختلف مطروحه له و علیه سازمان در مراجع قضایی و شبه قضایی.
۹. برنامه ریزی لازم درخصوص انجام مسابقات ورزشی و اجرای فعالیتهای فوق برنامه به منظور حفظ و ارتقاء سلامت جسمی و روحی کارکنان و مددجویان

از خداوند یگانه و مهربان بالندگی و توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و دعای خیر رهبر فرزانه انقلاب در دهه عدا لت و پیشرفت مسألت دارم.

وجیهه محمدی فلاح 
مدیرکل بهزیستی استان البرز

کد خبر 62697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد