برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان، طی حکمی پرویز پروین را به عنوان سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی با حضور اعضای شورای معاونین  و کارشناسان حوزه پیشگیری در محل بهزیستی استان برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی استان، در آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت توسعه پیشگیری ضمن قدر دانی از تلاشهای طاقت فرسا و دشوار تلاشگران حوزه پیشگیری اظهار داشت: حوزه پیشگیری یکی از پر مسئولیت ترین و حساس ترین حوزه های تخصصی بهزیستی بوده و اموراتی که به عهده آنها گذاشته شده است از عمومیت و دربرگیری بیشتری با آحاد جامعه از حیث وظایف را داراست.

رضایی رویکرد سازمان بهزیستی در سال پیش رو را رویکرد مطالبه گرایانه و حرکت به سمت ارتقاء سطح کیفی خدمات عنوان کرد و گفت: امیدوارم مسیر حرکت برای خدمت گذاری در بهزیستی به گونه ای باشد که شاهد بالا رفتن سطح سلامت اجتماعی افراد، تعامل و هم افزایی بین بخشی با دستگاههای اجرایی، مشارکت اجتماعی حداکثری مردم و دولت در خدمات رسانی باشیم.

   وی اضافه کرد: تمام افراد یک جامعه قبل از تولد تا دوران سالمندی نیازمند حمایت و برخورداری از خدمات بهزیستی در حیات خود هستند بطوری که انجام غربالگری های ژنتیک، غربالگری های بینایی و شنوایی، انجام مشاوره های تخصصی و آموزش مهارتهای زندگی تنها بخشی از این خدمات را شامل می شوند.

رضایی ادامه : انتظار بنده بر این است که مسئول جدیدی که عهده دار این وظیفه سخت و دلچسب می شود بتواند با پایش آسیب ها، شناسایی و احصاء نیازها و اتخاذ راهکارهای لازم، اثر بخشی برنامه های معاونت را در زندگی افراد جامعه و ولی نعمتان  سازمان جاری و ساری سازد.

گفتنی است در این برنامه از خدمات چندین ساله طاهره رزاقپور در طی دوران مسولیت خود تکریم و پرویز پروین به عنوان سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان معرفی شد.

کد خبر 62434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد