برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره بهزیستی شهرستان اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان، طی حکمی بشارت مهدوی را به عنون سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان اردبیل منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره بهزیستی شهرستان اردبیل با حضور مدیر کل بهزیستی استان برخی از اعضای شورای معاونین و جمعی از کارکنان بهزیستی شهرستان اردبیل برگزار شد.

رضایی مدیر کل بهزیستی استان، در آیین تکریم ومعارفه سرپرست جدید بهزیستی شهرستان اردبیل با اظهار این ملب که کار در مجموعه بهزیستی نیازمند پشتکار، علاقه، تعهد و احساس مسئولیت در قبال افراد درمانده ومحروم دارد گفت: برای رسیدگی به نیازهای افرادی که دچار محرویت و یا معلولیت هستند لازم است افرادی به یاری این نیازمندان بشتابند که از حیث وجدان کاری، حس مسئولیت پذیری و از خود گذشتگی و ایثار سرآمد دیگران باشند.

مدیرکل بهزیستی استان رویکرد ها وسیاستهای جدید در دولت سیزدهم را بر پایه دولت مردمی و روحیه مطالبه گری جدی عنوان کرد و گفت: همه ما امیدواریم با روی کار آمدن نیروهای خلاق، کارآمد، جوان انقلابی، مومن و متعهد و با اخلاق شاهد این باشیم که رخت هرگونه محرومیت از جامعه برکنده شده و به سوی جامعه ای پویا و سالم گام بگذاریم.

رضایی همکاری و همراهی تمامی دستگاههای اجرایی در یاری رسانی به نیازمندان را از جمله ضروت های نظام، دولت و مردم خواند وگفت: اگر در برطرف کردن مشکلات و نیازهای محرومان دست یاری نباشد به سختی این موانع برطرف خواهد شد وامکان بهره مندی از خدمات در اسرع وقت به نیازمندان فراهم نمی شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به اهمیت توجه به سرمایه های انسانی در تشکیلات یک سازمان و بویژه مجموعه بهزیستی اشاره کرد وگفت: قطعاً اهمیت بخشی به استعدادها، توانایی، تخصص و دانش نیروهای انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار موثر خواهد بود بنابراین لازم است در این زمنیه از ظرفیت و تخصص این افراد نهایت بهره و استفاده بعمل آید.

این مسئول ادامه داد: تکریم واقعی خدمتگزاران، ضابطه مندی، اطلاع رسانی، آگاهی سازی از خدمات ارائه شده، استفاده از تجربیات و علم و دانش افراد تاثیر گذار، تعامل و هم افزایی اطلاعات، همکاری بین بخشی و تعامل با انجمن ها و سمن های غیر دولتی، ارتباط مستمر ومنظم با واحدهای ستادی، حفظ سلامت اداری، واقع گرایی در ثبت اطلاعات مددجویان و ارتقاء سطح کیفی خدمات از جمله انتظاراتی هستندکه بهتر است در این موارد اهتمام ویژه ای درنظر گرفته شود.

گفتنی است در پایان این آیین ضمن تقدیراز خدمات داود، بشارت مهدوی به عنوان سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان اردبیل معارفه شد.

کد خبر 60178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد