امید آفرینی و اشتغالزایی موثرترین راه برای کاهش اعتیاد است

سرپرست بهزیستی گلستان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مراوه تپه از لزوم امید آفرینی و اشتغالزایی برای کاهش اعتیاد در جامعه گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ عارف کیائی در راستای سفرهای شهرستانی با همراهی مریم رضایی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مراوه تپه حضور یافت.

سرپرست بهزیستی گلستان گفت: در شهرستان مرزی مراوه تپه باید گسترش حضور جوانان در بحث اشتغالزایی را شاهد باشیم چراکه این شهرستان یکی از بهترین مکان ها برای خدمت و بروز ایرانی قوی است.

وی افزود: کنترل و کاهش اعتیاد در سنین پایین تنها با تولید شغل و افزایش نشاط جوانی میسر بوده که بهزیستی گلستان با هدف گذاری در این خصوص و همکاری سازمان های مربوطه اقدامات خوبی را شروع کرده است.

کیائی ادامه داد: دشمنان ما برای تخریب فررندان ما برنامه هایی دارند و ماهم باید برای جلوگیری از تحقق اهداف آنان تلاش کنیم.

درادامه لقمان قربانی فرماندار شهرستان مراوه تپه تصریح کرد: علمای محترم در آگاه سازی و روشنگری جامعه تلاش کنند تا شهرستانی پاک، آباد و امن داشته باشیم.

وی اظهار داشت: برای ریشه کنی اعتیاد باید نقشه راهی با تکیه برتوان بومی و منطقه‌ای ترسیم شده که جوانان و نخبگان در صدر آن قرار داشته باشند.

کد خبر 59744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد