در رسانه/روابط عمومی یک شوق است نه یک شغل اداری

همایش علمی کاربردی روابط عمومی بهزیستی های استان فارس با حضور سرپرست اداره کل بهزیستی فارس و کارشناسان روابط عمومی سراسر استان فارس برگزار شد.

 به گزارش راستین آنلاین محمدرضا هوشیار سرپرست اداره کل بهزیستی فارس در این همایش با تاکید بر شرایط جدید مدیریتی و اطلاع رسانی گفت باید با مدیریت نوین به سمت پاسخگویی به مردم و شفاف سازی خدمات حرکت نماییم و روابط عمومی ها نیز باید خود را با بستر های جدید اطلاع رسانی وفق دهند.

 در ادامه همایش عبدالرحمن سلیم حقیقی، مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس با بیان اینکه: روابط عمومی یک شوق اداری است نه یک شغل اداری، گفت: روابط عمومی ها باید با علاقه و اشتیاق در جهت امید آفرینی حرکت کنند، در بهزیستی فارس نیز تاکید ما بر ایجاد اشتیاق و امیدآفرینی در جامعه هدف بهزیستی است.

سلیم حقیقی با اشاره به تاثیر فضای مجازی بر عملکرد روابط عمومی افزود :باید با برگزاری دوره های علمی-کاربردی و افزایش سطح اطلاعات و بهره گیری از پتانسیل نیروها به سمت ایجاد اعتماد عمومی در جامعه هدف بهزیستی فارس حرکت کنیم.

 او در ادامه اظهار داشت: روابط عمومی زمانی موفق است که موثر باشد و ایجاد ارتباط میان مردم و مسئولان نکته اساسی خدمت در روابط عمومی است.

 مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس افزود :اگر اطلاع رسانی به صورت شفاف انجام شود بی شک افکار عمومی را روشن و امید و آرامش را در جامعه تزریق می کند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ

کد خبر 57577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد