پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱

علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این پیام به شرح ذیل است؛

هوالحق


یَا مُحَــوِّلَ الْحَـوْلِ وَ الْأَحْـوَالِ‌
حَـوِّلْ حَالَنَــا إِلَی أَحْسَـنِ الْحَـالِ


 
بهار، جلوه گاه شکوه، عظمت و قدرت لایزال الهی  بر سیمای طبیعت است که با رویش هر جوانه و سبزه ای، جوانه های امید و باور در دل آدمی سبز می شود و باید سر سجود و شکر به بارگاهش فرود آورد و از درگاهش خواست که بهترین حال را نصیب بندگانش گرداند.


در حالی سال را تحویل می دهیم که توفیق رفیق گشت تا در فرصت قریب به ۶ ماه  از سال ۱۴۰۰ که سعادت خدمت در جمع خانواده بزرگ بهزیستی را  داریم شاهد خدمات و اقدامات بنیادی و تحول گرایانه ای برای جامعه هدف عزیز و شریف این سازمان باشیم که این مهم حاصل نمی شد مگر با همدلی  و دلسوزی و خیرجمعی همه همکاران عزیز سازمان که جای شکر به درگاه خداوند متعال دارد که با وجود ورود به پیک های مختلف کرونا و علی رغم مشکلات و تحریم های اقتصادی اما این سازمان کارنامه قابل قبولی را در خدمت رسانی به جامعه هدف بخصوص به دست آورده است.


آرزومندم در آستانه شروع قرن جدید بیش از قبل در سال پیشرو با تلاش های مجدانه و مشفقانه و با تقویت روحیه جهادی، شاهد ارتقا سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به جامعه، بالندگی هرچه بیشتر شاخص‌های رفاه اجتماعی و تثبیت و تقویت نظام سلامت اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری باشیم.


در پایان، صمیمانه از درگاه خداوند رحمان، برای تمامی انسان ها در کره خاکی، به‌ویژه ایرانیان عزت جوی و شریف و نیکوخصال و خاصه برای جامعه هدف عزیز،   همکاران ساعی و صبور در سراسر کشور و همچنین شرکای اجتماعی فرزانه این سازمان سالی سرشار از سلامت و سعادت آرزو دارم. امید که در سایه‌سار عبودیت خدا، سال ۱۴۰۱ را چنان با توکل و تلاش زیست کنیم که بیش از آغاز این سال نو، پایان آن را عید بدانیم و جشن بگیریم.
 
علی محمد قادری 
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 54065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =