امیدواریم با ظهور امام عصر(عج) معلولین از برابری و عدالت کامل برخوردار شوند

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: امیدواریم با ظهور حضرت مهدی، عدل و مساوات در سراسر جهان برقرار شود و افراد دارای معلولیت نیز از این عدالت، بهره مند شوند.

دکتر مسعود فیروزی که امروز در مراسم تکریم معاون سابق پشتیبانی و توسعه منابع انسانی این نهاد صحبت می‌کرد ضمن قدردانی از خدمات این مدیر گفت: مسؤولیت‌ها و مسندهای خدمت، دست بدست می‌شوند و شادمان و رضایت‌مند، کسی است که از فرصت مدیریت برای خدمت به محرومین و مظلومین استفاده کند.

وی ادامه داد: در آستانه‌ی میلاد امام عصر(عج) هستیم و ضمن تبریک و تهنیت این عید بزرگ، برای ظهور آن حضرت که منشأ عدل و داد در جهان خواهند بود دعا می‌کنیم و امیدواریم که ما هم جزو شاهدان ظهور باشیم.

فیروزی با بیان اینکه افراد دارای معلولیت که مخدومین ما هستند جزو افراد مظلوم و مورد ستم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سراسر جهان هستند و اگر چه نظام ما تلاش زیادی برای برابری حقوق این عزیزان انجام می‌دهد اما عدالت مطلق که همه در شرایط برابر از آن برخوردار شوند تنها با حضور امام عصر، میسر می‌شود.

وی ادامه داد: اگر چه ما شیعیان به صورت خاص و با شرایط ویژه‌ای انتظار امام عادل را می‌کشیم اما اندیشه‌ی مهدویت، در ادیان و مذاهب مختلف، با شرایط گوناگون وجود دارد و همه‌ی جهانیان به برقراری عدالت توسط موعود خودشان ایمان دارند.

مدیر کل بهزیستی ضمن قدردانی از زحمات مدیر پشتیبانی سابق بهزیستی استان گفت: ایشان منشأ خدمات بسیاری در بخش‌های مختلف سازمان بوده و خدمات زیادی به مددجویان عزیزمان داشته‌اند که مایه‌ی افتخار ایشان و کارنامه‌ی خدمتی ایشان است.

امیدواریم با حضور امام عصر(عج) معلولین از برابری و عدالت کامل برخوردار شوند

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سابق بهزیستی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: کار در بهزیستی، یک کار گروهی و با نیت قربه‌الی الله است و فقط کسانی توفیق کار در این سازمان را پیدا می‌کنند که عشق خدمت به محرومین را داشته باشند.

محسن توحیدی مقدم گفت: دوره‌ی خدمتی من در این استان به پایان رسیده و آنچه باقی مانده، یادگارها و دوستی‌های من با همکارانم در سراسر استان و همچنین مددجویان عزیزمان است.

وی تأکید کرد: بهزیستی به انسان‌هایی خدمت می‌دهد که ارزش آنها در نزد خدا زیاد است و هیچوقت در کارنامه‌ی عمل ما گم نمی‌شود.

شایان ذکر است در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات محسن توحیدی مقدم، انتصاب وی به مدیر کلی بهزیستی خراسان شمالی نیز تبریک گفته شد و کارشناسان بخش‌های مختلف این نهاد، از خدمات وی قدردانی کردند.

کد خبر 53973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد