عیدی خیّرین به ۸ هزار و ۸۶۵ نفر از افراد پشت نوبتی بهزیستی استان خوزستان

معاون امور مشارکتهای مردمی، موسسات غیردولتی و توانمند سازی بهزیستی از اهدای کمک هزینه معیشتی به مددجویان پشت نوبت دریافت مستمری سازمان بهزیستی استان خوزستان از سوی خیّرین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور،امیرحسین عرب زاده با اعلام این خبر گفت:با توجه به محدودیت های سازمان بهزیستی در تأمین اعتبار مستمری مددجویان پشت نوبتی بهزیستی، برخی از آنان بر اساس اولویت های قانونی سازمان، مستمری دریافت نمی کنند و در پشت نوبت دریافت مستمری سازمان قرار دارند که با توجه به مشکلات مختلف این عزیزان در تأمین هزینه های معیشتی یکی از فعالیت های سازمان بهزیستی، همکاری با خیرین برای خدمت رسانی بهتر به این گروه از خانواده های تحت حمایت سازمان است.

وی افزود: با همکاری و کمک جمعی از خیّرین برای تعدادی از مددجویان پشت نوبت دریافت مستمری استان خوزستان که در دهک های درآمدی ۱ تا ۳ جامعه قرار داشته اند به ازای هر خانواده، مبلغ یک میلیون ریال عیدی به مناسبت عید مبعث واریز شده است.

عرب زاده گفت: در این مرحله تعداد ۸۸۶۵ نفر از مددجویان پشت نوبت استان خوزستان از کمک های اعطایی خیرین در زمینه تامین هزینه های معیشتی بهره مند شده اند و  قصد داریم تا با کمک خیرین،  برای تعداد بیشتری از مددجویان پشت نوبت بهزیستی در سراسر کشور این عمل خیر را ادامه دهیم.

کد خبر 53169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =