داورزن | مشکلات حاد خانواده‌های مددجویی از محل اختصاص جرایم نقدی محکومین به بهزیستی حل شود

دادستان داورزن از کمپ ترک اعتیاد این شهرستان در روستای نامن بازدید و با مسؤولان و مددجویان این مرکز گفتگو کرد.

به گفته رئیس بهزیستی داورزن، دادستان در این بازدید ضمن گفتگو با مددجویان و مسؤول بهزیستی، از مدیریت مرکز خواست مشکلات اداری و بین دستگاهی را که احیانا در مسیر خدمت برای مددجویان ایجاد می‌شود از طریق بهزیستی با دادستانی مطرح کنند تا بسرعت پیگیری شود.

محمد علی زیدآبادی گفت: دادستانی و ریاست دادگستری، همکاری بسیار عالی و نزدیکی با بهزیستی دارند که نتایج این همکاری و همراهی، روز به روز بیشتر در زندگی مددجویان قابل مشاهده است.

وی با قدردانی از این همکاری گفت: در بازدید از کمپ، دادستان داورزن مقرر کرد که مشکلات در حدودی که قوانین اجازه می‌دهد از طریق پیگیری دادستانی مرتفع می‌شود تا خدمات به مددجویانی که برای ترک و بهبودی به این مرکز مراجعه می‌کنند کیفیت لازم و کافی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در بازدیدی که دادستان از منزل یک مددجوی ضایعه نخاعی داشت، مقرر شد که با کمک دادستانی و شعبات دادگاه‌های شهرستان و از طریق اختصاص جرایم نقدی محکومین به بهزیستی، به مشکلات خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی که وضعیت حادی در بخش اقتصادی، معیشت و درمان دارند کمک فوری صورت گیرد.

زیدآبادی تأکید کرد: دادستان محترم داورزن در پایان بازدیدها در خصوص رفع مشکلات و موانع خدمت‌رسانی به مددجویان در سایر دستگاه‌ها نیز قول داد که همه گونه مساعدت را با بهزیستی داشته باشد.

کد خبر 53013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد