پخش فیلم سینمای «چگونه میلیاردر شدم» با دوبله ناشنوایان از شبکه سلامت سیما

فیلم سینمای «چگونه میلیاردر شدم» با دوبله ناشنوایان، ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه از شبکه سلامت سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، در ادامه همکاری‌های سازمان بهزیستی کشور با شبکه سلامت سیما به منظور مناسب‌سازی فیلم‌های سینمایی برای بهره‌مندی افراد دارای معلولیت شنوایی از محصولات فرهنگی سیمای جمهوری اسلامی ایران، فیلم سینمایی «چگونه میلیاردر شدم» به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده با استفاده از رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: رضا که جوان بی‌پولی است و با سند خانه مهتاب خواهر زنش مبلغ ۷۰ میلیون تومان وام گرفته تا کاسبی راه اندازد ولی شریکش آقای سعادتی پول را کلاهبرداری کرده و حالا مریم همسر رضا و خواهرزنش از او گله فراوانی دارند. رضا وارد خانه‌ای عجیب می‌شود و با مردی روبه‌رو می‌شود که ادعا می‌کند که آدرس گنجی را می‌داند و رضا و عمویش را به آنجا می‌برد و رضا با خوردن دانه‌هایی که در صندوقچه گنج می‌یابند خود را در خانه‌ای می‌بیند که صاحب آن است و همه امکانات در اختیار اوست. او موفق می‌شود که تمام بدهی مهتاب خانم را بدهد و سند منزلش را آزاد کند و ...

فتحعلی اویسی، مریم امیر جلالی، السا فیروز آذر، مهدی امینی‌خواه و یوسف صیادی در فیلم سینمایی «چگونه میلیاردر شدم» بازی کرده‌اند.

کد خبر 52366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد