احسان جعفری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل بهزیستی کشور شد

رئیس سازمان بهزیستی کشور در حکمی دکتر احسان جعفری را به سمت مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این حکم به شرح ذیل است؛

برادر ارجمند جناب آقای احسان جعفری

 نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل روابط عمومی و امور بین‏ الملل سازمان بهزیستی کشور» منصوب می‌گردید.

با عنایت به نقش موثر و مهم نظام ارتباطات در سطوح داخلی و بین المللی در پیشبرد ماموریت ها و تحقق اهداف پیش رو بویژه در حوزه پیشگیری از بروز و شیوع معلولیت ها و آسیب‏های اجتماعی، آموزش مهارت‏های زندگی به گروه های مختلف جامعه، توانمندسازی افراد دارای معلولیت، هدایت افکار و نیات خیرین و نیکوکاران به سوی نیازهای روز آحاد مردم، معرفی توان یابان نخبه و موفق تحت پوشش و کمک به تغییر نگاه و نگرش حاکم بر جامعه، انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیت‏ها و امکانات درون و برون سازمانی موجبات تحقق اهداف سازمان را مبتنی بر اولویت های ذیل فراهم نمایید:

۱- برنامه ریزی های مبتنی بر تحول و نوگرایی در فرآیندهای اطلاع ‏رسانی بمنظور شفافیت و پاسخگویی در برابر افکار عمومی جامعه.

۲- استفاده شایسته از ابزارهای نوین ارتباط جمعی جهت افزایش ضریب نفوذ خدمات و معرفی دستاوردهای سازمان، تقویت تعاملات اجتماعی و توسعه مشارکت های بین المللی به منظور شناسایی فرصت ها و پتانسیل های همکاری و تبادل دانش و تجارب و امکان سنجی انجام پروژه های مشترک در چارچوب قوانین و ضوابط جاری.

۳- تحرک بخشی به حوزه های مختلف روابط عمومی، تلاش در جهت تقویت و پویایی، هماهنگی و هم‏افزایی با سازمان ها و نهادهای مرتبط بمنظور تقویت رویکردهای مبتنی بر مسئولیت اجتماعی، جلب مشارکت و حمایت نهادها و شرکای اجتماعی.

۴- مدیریت ارتباط با رسانه ها و خبرنگاران، بهره گیری از قابلیت رسانه های نوشتاری، دیداری و شنیداری برای تبیین اهداف و سیاست ها و انعکاس عملکرد سازمان.

۵- رصد، پایش، نظارت و تحلیل مستمر اخبار، گزارش ها، اظهار نظرها و محتواهای منتشره در رسانه ها و تهیه، تدوین و انتشار اخبار، بیانیه ها، اطلاعیه ها و پاسخگویی به موقع و تأثیرگذار به اخبار نادرست، شبهات و فضاهای رسانه ای و جریان سازی خبری ایجاد شده.

۶- انجام پروژه های افکار سنجی درون و برون سازمانی به منظور بررسی و تحلیل دیدگاه مخاطبان و شناسایی مسایل و مشکلات برای انعکاس به مسئولین سازمان. توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می‏نمایم.

علی محمـد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان

همچنین رئیس سازمان بهزیستی کشور با اهدای لوحی از تلاش های مسعود آسیما مدیرکل پیشین دفتر روابط عمومی و امور بین الملل تقدیر کرد.
متن این لوح را اینجا بخوانید.

کد خبر 49689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد