صدای مشاور بهزیستی همراه شهروندان زنجانی است

کارشناس مسئول پیشگیری بهزیستی استان زنجان گفت: به منظور ارتقاء سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و دسترسی آسان،   عموم مردم می توانند با مراجعه به  سامانه مشاوره در فضای مجازی به آدرس moshavereh.behzisti.ir  از خدمات مشاوره بهره بگیرند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان شهنازآقاخانی عنوان کرد: مراجعان می توانند از طریق این سامانه پس از ثبت نام جهت دریافت خدمات مشاوره روانشناختی در حوزه های مختلف از جمله مشکلات فردی، خانوادگی، کودک و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج،   تحصیلی وتربیتی و... و. بصورت رایگان اقدام نمایند.
وی با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک گفت : در این سامانه افراد می‌توانند متناسب با نیاز خود به صورت آنلاین مراکز را انتخاب و به صورت حضوری مراجعه کنند، یا به مشاوره‌های تلفنی متصل شوند.
آقاخانی به خط ۱۴۸۰ یا صدای مشاور اشاره کرد و گفت: این خط، خدمات مشاوره وراهنمایی سریع، در دسترس و آسان  در هر نقطه از استان   است که در حیطه های  فردی، خانوادگی، کودک، و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، شغلی، مشاوره پیش از ازدواج و... و. به آحاد جامعه ارائه  خدمات می نماید.
وی یادآور شد: تمام تماس های مردمی با خط ۱۴۸۰صدای مشاور، محرمانه و امن است و افراد می توانند مشکلات و مواردی که طرح کردن آنها به صورت حضوری برایشان مشکل است را به صورت تلفنی با مشاوران درمیان بگذارند.
کارشناس مسئول پیشگیری بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: مشاوره  راهنماییهای لازم به صورت تلفنی ارائه می شود و پس از ارزیابی های اولیه در صورت لزوم افراد برای دریافت خدمات تخصصی به مراکز مشاوره تحت نظارتی  بهزیستی ارجاع داده می شوند.
وی با بیان اینکه استرس و فشار روانی جزیی از زندگی است، بیان داشت: این فشارها بر عملکرد فرد در شرایط مختلف تاثیرگذار است لذا تماس با صدای مشاور و استفاده ازخدمات مراکز مشاوره در مواجهه با مشکلات به عنوان راهکار مناسب توصیه می‌شود.

وی با تاکید بر حمایت از جامعه هدف بهزیستی خاطر نشان کرد : بهزیستی از بسیاری از مراجعه کنندگان دارای مشکلات عدیده و متقاضی مشاوره که توانایی پرداخت حق مشاوره ندارند حمایت کرده و یاری برگ در اختیار آنها قرار می دهد و خط  تلفن ۱۴۸۰ نیز کلیه خدمات مشاوره را بصورت رایگان ارائه می نماید.

کد خبر 49673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد