قهرمانی توانخواه زرندی در مسابقات پارادرساژ کشور

در رسانه های استان کرمان- فتفتو- به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان مهدی یزدانپناه از مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان زرند و عضو تیم ملی پارادرساژ به مقام قهرمانی دست یافت.

مجتبی ایزدی رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین زرند در همین رابطه اظهار داشت : در مسابقات پارادرساژقهرمانی کشور که در تهران برگزار می شد مهدی یزدانپناه ورزشکار دارای معلولیت جسمی حرکتی عضو تیم ملی پارادرساژ با کسب ۱۱۸ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.
وی افزود: دراین مسابقات که برای اولین بار در کشور برگزار می شد ۳۷ شرکت کننده از استان‌های تهران، البرز، کرمان و آذربایجان شرقی حضور داشتند که به مدت چهار روز در اردوی آماده سازی تحت نظر مربیانی از کشور فرانسه و با حضور داورانی از کشور هلند و روسیه همراه با داوران ایرانی در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین زرند با تقدیر از شهرداری یزدانشهر بدلیل حمایت مالی از این ورزشکار گفت: بدلیل اینکه هیچ هیاتی از ایشان حمایت ننموده ،هیات ورزشهای جانبازان و معلولین زرند نسبت به حمایت و اعزام این ورزشکار به مسابقات و دیگر حمایتهای مادی و معنوی اقدام نموده است.
شایان ذکر است پارادرساژ از رشته‌های سوارکاری پاراالمپیکی می باشد.

کد خبر 47569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد