اداره مهدهای کودک از عهده بهزیستی خارج شد

دکتر حبیب الله مسعودی فرید گفت: اساسنامه وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده و دیگر بهزیستی مسئولیتی درخصوص مهدهای کودک ندارد.

حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره واگذاری مهدهای کودک، اظهار کرد: بعد از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، اداره مهدهای کودک به طور کامل به وزارت آموزش و پرورش واگذار شد و این واگذاری قرار بود به مرور انجام شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: قرار شد شورای عالی آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه‌های انتقال را انجام دهند و اساسنامه آن توسط آموزش و پرورش آماده و ابلاغ شده است و فهرست تمام مهدهای کودک از سوی بهزیستی به وزارت آموزش و پرورش هم داده شده است.

وی افزود: بهزیستی دیگر هیچ مجوز جدیدی برای راه اندازی مهدهای کودک، صادر نمی‌کند و مسئولیت مهدها دیگر عملا برعهده آموزش و پرورش است چراکه قرار بود تا قبل از ابلاغ اساسنامه مدیریت با بهزیستی باشد، اما حالا که اساسنامه وزارت آموزش و پرورش هم ابلاغ شده دیگر بهزیستی مسئولیتی درخصوص مهدهای کودک ندارد.

فرید ادامه داد: برای سال ۱۴۰۰ هریک از افرادی که خواهان راه اندازی مهدهای کودک هستند باید از آموزش و پرورش مجوز را دریافت کند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

کد خبر 33854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =