زنگ انقلاب در یکی از مهدهای کودک خراسان رضوی به صدا درآمد

صبح امروز و در طلیعه‌ی دهه‌ی مبارک فجر، زنگ انقلاب در مهد کودک نفیسه، یکی از مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی خراسان رضوی، نواخته شد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی و دبیر ستاد اجرایی مراسم دهه فجر در حاشیه‌ی این مراسم گفت: در طول بیش از ۴۰ سالی که از عمر سازمان بهزیستی می‌گذرد این سازمان در مراکز متعدد کودکان و نوجوانان تحت نظارت خود، بستری مناسب در راستای رشد همه جانبه کودکان در ابعاد روانی جسمی اجتماعی و معنوی فراهم نموده است.

محسن توحیدی مقدم همچنین با اشاره به وجود ۱۴۵۰ مهد کودک تحت نظارت بهزیستی در خراسان رضوی گفت: تا پیش از شیوع کرونا، هزاران کودک در این مراکز از خدمات مراقبت و فرایند یاددهی – یادگیری کودکان در ابعاد زیستی، روانی و اجتماعی بهره‌ می‌بردند و مهدهای کودک با فراهم آوردن فرصت‌ها و تجارب یادگیری متنوع در جهت آموزش کودکان تلاش می‌نمودند.

وی یادآور شد: هنوز در خصوص واگذاری مهدهای کودک، ابلاغی برای بهزیستی استان صادر نشده و کماکان، مهدهای کودک تا ابلاغ قانون و آیین‌نامه‌های مربوطه، تحت نظارت بهزیستی می‌باشند.

وی ادامه داد: بدیهی است هر زمان که ابلاغ رسمی در خصوص این تحول صادر گردد ما نیز تابع قانون هستیم و در استان خودمان این تحول را اجرایی خواهیم کرد.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم، جمعی از کودکان مهد کودک نفیسه در فضای باز و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی به قرائت آیاتی از قرآن کریم پرداختند و سپس سرود ای ایران را همخوانی کردند. همچنین توسط یکی از کودکان مهد نفیسه، زنگ انقلاب نواخته شد.اهدای لوح تقدیر معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی به خانم نفیسه‌ی تکلو مدیر این مهد کودک، از دیگر قسمت‌های برنامه بود.

کد خبر 30374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد