ابلاغ «شیوه نامه حمایت مالی دانشجویان تحت پوشش سازمان» به ادارات کل بهزیستی در سراسر کشور

دکتر وحید قبادی دان، معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور، طی نامه ای، «شیوه نامه حمایت مالی دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی» را به ادارات کل بهزیستی استان ها در سراسر کشور ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن نامه به این شرح است:

مدیران کل محترم بهزیستی استان ها

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و احترام، به منظور ساماندهی و نظام مند نمودن فرایندهای ارائه خدمت به دانشجویان تحت پوشش در راستای اجرای بند «ر» ماده ۶۴ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی و ماده ۹ قانون حمایت از حقوق معلولان و آیین نامه اجرایی آن، «شیوه نامه حمایت مالی دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی» که در جلسه شماره ۲۷ شورای معاونین سازمان مورخ ۹۹/۶/۲۴ مصوب شده است، جهت اجرا ابلاغ می شود.

مقتضی است ضمن بهره برداری از مفاد شیوه نامه و مطابق با وظایف پیش بینی شده در سطوح سازمانی و فرایند طراحی شده، با لحاظ شرایط بهره مندی گروه هدف، نسبت به ارائه خدمات موضوع شیوه نامه اهتمام لازم معمول و بر اجرای دقیق و به هنگام اقدامات، نظارت جدی اعمال شود.

بدیهی است مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این شیوه نامه در ادارات کل بهزیستی استان ها، بر عهده مدیر کل محترم استان و در ستاد مرکزی سازمان به عهده معاونین محترم امور توانبخشی، فرهنگی و امور اجتماعی، توسعه مدیریت و منابع و همچنین رییس محترم مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری می باشد.

                                                                                             دکتر وحید قبادی دانا

                                                                                      معاون وزیر و رییس سازمان

شیوه نامه حمایت مالی دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی

فرایند ثبت نام اولیه خدمات دانشجویی در فراخوان دانشجوییST-01

کد خبر 23607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =