پیام مدیر کل بهزیستی استان قزوین بمناسبت شهادت دبیر کل مومن و مجاهد جبهه حزب الله لبنان

مدیرکل بهزیستی استان قزوین به مناسبت شهادت دبیر کل مومن و مجاهد جبهه حزب الله لبنان ، سید حسن نصرالله پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثین
وعده خدا حتمی است و آنکس که اثری از وی باقی نخواهد ماند ، نه در تاریخ ، نه در روزگار و نه در یادها ، همانا خبیث و شرور و ظالم و خون ریز است .
خباثت و شرارت هر قدر بیشتر می شود و هر قدر ظلم نمایان تر می شود ، تنها نشان از نفهمی ، حماقت و رذالت بیشتر عوامل این رفتارها دارد و بر خلاف آنچه ، اکثرهم لا یعقلون و لا یعلمون می پندارند ، نشان دهنده ضعف و ناتوانی بیشتر است نه توانایی و قدرت فزونتر . 
امام رحمه الله علیه ، فرمود : بکشید ما را ، ملت ما بیدار تر می شود . آیا غیر از این بود ؟ 
هر قدر بیشتر کشتند و بیشتر سر بریدند و بیشتر مثله کردند ، روزگار بیشتر حقیرشان کرد و ذلیل تر از همیشه رهسپار دیار عدم شدند . و آنانکه سر بریده شدند و مثله شدند ، بیادها ماندند و چراغ های هدایت تاریخ لقب گرفتند .
داعش برای سروری آمد و به ذلیلانه ترین شکل ممکن منفور و ملعون تاریخ شد . صهیونیسم با شعار قوم برتر خداوند آمد و امروز دنیایی پر از نفرت و انزجار ، از پستی و پلشتی در مقابل خود دارد . دین گریزان و شیطان صفتان برای بی خدایی هرچه در چنته داشتند ، هزینه کردند ، اما خداپرستی قرن به قرن نه ، سال به سال نه ، بلکه روز به روز گسترده تر شده ، می شود و بازهم خواهد شد . 
براستی ، این کدامین دست بی بدیل و اراده بی نظیر است که هرچه اربابان زر و زور و تزویر رشته می کنند ، بدست خودشان پنبه می کند و به تیر حماقتشان ، آتش در خرمن اندیشه های اهریمنی شان می افکند و کوس رسوایی شان را در عالم فریاد می زند ؟
و چه حیوان های حیرانی هستند آنانکه فکر می کنند اراده خداوند ، خلل پذیر و شکستنی است و اراده شیطان فوق اراده پروردگار است ! 
شهادت سردار خیبر شکن ، ابر مردی از سلاله میر عدالت ، علی بن ابی طالب علیه السلام و مظهر طهارت ، زهرای مرضیه سلام الله علیها ، برای بارها و بارها نشان داد که قلعه صهیون ، بیم تیغ تیز ذوالفقار دارد و عزم بریدن حنجر عدالت را . آقایی که مظهر حسن بود و نوید نصرت الهی ، سر بر دار عشق داد و آسمانی شد و گلبانگ شهادتش ، نغمه عجل لولیک الفرج را در زمین و آسمان طنین انداز نمود . 
همو که مصداق بابی انت و امی بود ، سلم لمن سالمکم داشت و حرب لمن حاربکم می نمود ، غرق در ولی لمن والاکم بود و عزم عدو لمن عاداکم داشت . 
و ابلیس ناپاک پلید ، نفهمید که تعجیل در فرج را ، خود ، سبب ساز شده آن هم با بی رحمی و ظلم خویش که اشک بر چشمان دردمند تاریخ نشانده و هیاهوی یا غیاث المستغیثین ظلم دیدگان را به عرش رسانده است و تمامی اینها نیست مگر ، نزدیکی رجعت آن یار سفر کرده و رسیدن صبح صادق وصال و تحقق وعده دیدار .
خدایا ! دست به دامان تو می زنم و از تو یاری می جویم برای صبوری در مقابل تمام بی دینی ها ، بی حرمتی ها ، بی عدالتی ها ، بی تفاوتی ها ، بی غیرتی ها ، بی مسئولیتی ها ، بی وجدانی ها ، بی رحمی ها ، بی صداقتی ها و . . . 
دست به دامان تو می زنم و از تو یاری می جویم برای رسیدن به تمام ظهورها ، موفقیت در تمام عبورها ، بودن در جمع غیورها ، درک تمام حضورها و . . .
خدایا ، ما را شرمنده خون شهیدان ، از آدم تا خاتم و از ازل تا ابد قرار مده و توفیق سربازی در رکاب بهترین بندگانت را عطایمان فرما و سرشت سرنوشتمان را به دیداری پر از عطر شهادت معطر فرما که جز این ، از خدایی ات برازنده نیست . 
ای آقای شیعیان ، ای ولی محرومان و ای نور دیده غریبان که دیده هایت خون بار و دل غمگسارت پر از درد و سینه دریایی ات سرشار از غصه بی دردی هاست ، ما را در این مسیر هدایت و دلهایمان را روشن به نور ولایت و جوارح مان را وابسته به عبادت و سرانجام مان را ختم به شهادت بگردان 
یا حی و یا قیوم ، عجل لولیک الفرج بحق الزهراء و ابی ها و بعل ها و بنی ها 

کد خبر 118202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد