پیام تسلیت سرپرست بهزیستی کیش در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان

سرپرست اداره بهزیستی کیش، با صدور پیامی، شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت

به گزارش بهزیستی کیش، «محمدرضا حیدرهائی» سرپرست اداره بهزیستی کیش، با صدور پیامی، شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، سردار نیلفروشان و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهید والامقام سید حسن نصرالله،سید جبهه مقاومت بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع و دلاور  به قافله جاویدان شهدا در مسیر الهی ایمان و در خط پیامبران و ائمه شهدا ملحق شد. سید مقاومت فرماندهی دلاور و خداباور بود که سراسر عمر با برکتش در مسیر الهی دفاع از مردم مظلوم لبنان و فلسطین در برابر صهیونیست و خونخواری‌های این رژیم غاصب گذشت و سر انجام نیز در این مسیر نورانی به آرزوی همیشگی و دیرینه‌اش یعنی شهادت در جهاد فی سبیل ا... و پیوستن به یاران و همراهان شهیدش رسید و عند ربهم یرزقون شد.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان خدوم بهزیستی کیش، شهادت سید مقاومت شهید سرافراز و پرافتخاراسلام " سیدحسن نصرالله" در جنایت اخیر رژیم سفاک صهیونیستی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و رزمندگان مقاوم حزب الله و مردم غیور و علمای سرافراز لبنان و عموم مسلمانان آزادی‌خواه به‌خصوص خاندان معزّز ایشان تسلیت عرض می نمایم.

سرپرست اداره بهزیستی کیش

محمدرضا حیدرهائی

کد خبر 118195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد