شروع اجرای طرح مشترک مهارت آموزی با همکاری صندوق جمعیت ملل متحد UNFPA  در راستای همکاری بین بخشی با اداره کل فنی وحرفه ای  کهگیلویه و بویراحمد

برنامه افتتاحیه این طرح مشترک چهارشنبه 1403/7/4 با حضور مدیر کل فی وحرفه‌ای استان آقای هدایت و مجموعه معاونین و کارشناسان مسئول مهارت آموزی این سازمان ، رهیده ،معاون توانبخشی بهزیستی استان و کارشناس مسئول توانبخشی شهرستان بویراحمد در مرکز تولید حمایتی آینده روشن زیر نظر اداره کل بهزیستی استان شروع گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد/ در این مراسم هدایت مدیر کل  فنی وحرفه‌ای استان بابیان  پتانسیل‌های موجود این سازمان جهت بهره‌گیری افراد دارای معلولیت و جامعه هدف سازمان بهزیستی از همکاری بین بخشی ابراز خرسندی کرد.

در ادامه کریم رهیده ،معاون توانبخشی بهزیستی استان عنوان کرد تعداد ۲۷ مرکز توانبخشی روزانه و کارگاه تولید ی حمایتی در استان وجود دارد که در طی سال‌های جاری رویکرد سازمان بهزیستی بر این بوده که مراکز توان بخشی روزانه از وضعیت توان بخشی به کارگاهی و تولید حمایتی تغییر پیدا کنند طرح‌های مشترک سازمان بهزیستی با فنی حرفه‌ای و حمایت‌های این سازمان از حرفه آموزی در مراکز روزانه و شبانه روزی می‌تواند نقطه عطفی در اجرای رویکردهای کارگاه محور در مراکز شبانه روزی باشد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان گفتند: در حال حاضر ۴۹ مرکز توانبخشی شبانه روزی روزانه و ویزیت در منزل در بهزیستی استان مشغول به فعالیت هستند که همه این مراکز می‌توانند از پتانسیل‌های آموزشی و فن آموزی در مراکز استفاده کنند.

در ادامه از مربیان و فعالان حوزه فن آموزی در اداره کل فنی حرفه‌ای استان و همچنین مربیان فعال حوزه مراکز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 118076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد