57 دانش آموز بازمانده از تحصیل استان مرکزی به مدرسه برگشتند

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: ۳۶۶ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در استان شناسایی شده که از این تعداد ۵۷ دانش‌آموز با پیگیری این نهاد حمایتی به مدرسه بازگشتند.

«محمدعلی الله‌دادی » ر افزود: این دانش‌آموزان به دلایل مختلف از جمله جدایی والدین، بدسرپرستی و مناسب نبودن وضعیت اقتصادی خانواده از تحصیل بازمانده بودند که با کمک مددکار اجتماعی بهزیستی به تحصیل بازگشتند.

وی بیان کرد: شناسایی و جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها است تا بتوان زمینه تحصیل برای همه دانش‌آموزان به صورت فرصت برابر فراهم شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: ۹۹۷ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی که فرزندان زنان سرپرست خانوار هستند، تحت پوشش خدمات بهزیستی استان مرکزی قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

 597 نفر بازمانده از تحصیل در استان مرکزی شناسایی شد

الله‌داد ی افزود: پرداخت کمک هزینه تحصیلی از پنج تا ۱۰ میلیون ریال و نیز تامین لوازم التحریر، کیف و کفش از خدماتی است که بهزیستی استان به فرزندان زنان سرپرست خانوار پرداخت می‌کند.

وی بیان کرد: ارایه خدمات تحصیلی برای شرکت در کنکور سراسری با تخفیف ۴۰ درصدی از دیگر خدمات بهزیستی استان به دانش آموزان تحت پوشش است.

   65 هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

کد خبر 118036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد